Gå til innhold

Flere enn meg...?


callmebecka

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som ikke har ømme pupper?

Kjenner så vidt at de er litt ømme et par ganger om dagen, men veeeelig lite....!!!

 

Har ikke ømme pupper ellers heller ved mensen, men synes å huske at de var ganske så ømme forrige svangerskap.

 

Er ikke kvalm, kjenner nesten ikke noe murringer...er kanskje bare heldig, men blir stressa gitt!

 

Når fikk dere ømme pupper?

 

(Jeg er 4+3 idag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er 6+3 og kjenner absolutt ingen verdens ting.Det samme også i første svangerskap.Så jeg/vi er vel en av de heldige som ikke kjenner så mye

:-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke særlig ømme pupper, heldigvis! Det er litt, men ikke så mye som det var i starten. Veldig glad for det, for har nok av andre symptomer å stri med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+5 i dag og har nesten ikke hatt symptomer så langt! Litt ømme pupper uke 6 og litt dårlig matlyst. Ellers har jeg hatt det fint hele veien! Bare spis og kos deg, symptomene kommer kanskje etterhvert, eller du kan være heldig, som meg, og slippe unna de værste! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine er nesten ikke ømme i det hele tatt. Bare litt sann på utsiden og i brystmusklene, og stort sett kun på kvelden. Nå er brystvortene faktisk litt ømme, men går vel vekk det også om en times tid eller noe. Deilig å høre at vi er fler som ikke har det. Jeg har heller ikke vært noe plaget med ømme bryst under mensen, så kanskje det er derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mine brytsvorter, og ringer rundt, er kjempeømme. særlig venstre si typen min var så sinna og trodde jeg latet som, slik at han ikke kunne ta på de, men nå har han jo forstått at de virkelig er ømme, siden jeg visst er gravid. men resten av puppene er ikke ømme. er bare vorten og ringen rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...