chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Bare ett egg som ble befruktet, kanskje to..(det vet de litt senere). Er det to så setter de inn begge i morgen og er det ett så blir det bare ett.. men vi trenger kanskje bare ett... Sukk... fortvilende...!!!
Bethenc Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 det var kjedelig.. men krysser fingrene for at de holder koken og at det er gulleegget Lykke til og mange gode klemmer
* vannmamma * Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Det rare er at det er mulig... Men ikke så lett å tro på når man står midt oppi det. Selv fikk jeg ut 3 egg fra bare 3 modne follikler, 2 ble befruktet og satt inn, men ingen av dem hadde god kvalitet. I går ble det imidlertid positiv gravididetstest... :-) Jeg har tidligere opplevd mange befruktede og ingen resultat eller egg på frys frys, så det er faktisk ikke antallet det kommer an på. Håper du greier å holde motet oppe!! Lykke til!!
Lina08 Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Hei!! Tenkte jeg skulle bidra til å prøve å gi deg litt håp..jeg fikk ut 14 egg, og av alle de, så var det kunn ETT som kunne brukes...nå er jeg gravid i 11. uke...så det ER mulig.... Lykke til:-)
venter7 Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Trist at det ble så få, men som de andre sier: det kan virkelig gå bra allikevel!! Får håpe det går i orden i morgen! Jeg skal også sette inn i morgen (fryseforsøk) hvis embryoene tåler opptiningen. Blir spennende!! Vi får gi en liten oppdatering på BIM i morgen kveld:) Lykke til!!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2007 Tusen takk jenter. Det er så godt å høre at det er flere enn meg og at det har gått bra=) Håper og håper, har vert på trøste shopping i Haugesund by i dag... for å få tiden til å gå=) Hehe.... Ja vi håper på gull egget, evt eggene.... er spent på hva som skjer med det som de var usikre på altså... Venter7 Det var vi som var i samme uka ja.. masse lykke til, krysser fingrene for deg jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå