Tjorven1 Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hei nå begynner vel de første resultetene å komme? Håper vi alle for/har gode nyheter å legge inn på denne siden. Selv må jeg vente til desembers siste dag med å komme med mitt resultat. Men hva med dere andre? Noen resultater allerede?
jente1977 Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har fått positiv test, IKM den 22., og testet positivt 18, 19, 20 og i dag, for å være sikker.. :-)) Dobbel inseminasjon, og EL sprøyte hjalp meg denne gangen.
pluss71 Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Og jeg testet også positivt i dag! IKM den 23 (syklusen min er litt lenger på den siden enn på andre siden...), og jeg har for så vidt også prøvd meg på noen billigtester, som viste positivt etter at de lovlige 5 minuttene hadde gått. ClearBlue kom imidlertid opp med et fint pluss-tegn nesten med én gang heldigvis :-)
Tjorven1 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer jenter! Har sendt gratulasjoner under egene linker - men gud så fantastisk! Sitter å tuter her for meg selv av glede (jeg er lett rørt) Nei, nå skal det bli godt med juleferie... er litt sliten for tiden... Flere resulteter? GOD JUL
Tjorven1 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 7 tester kan vel ikke ta feil? Det betyr: Jeg er gravid :-) Dette er en helt absurd opplevelse, og jeg forstår det liksom ikke helt, men det må vel synke litt inn... Regner med at jeg tør slippe jubelen mer ut når jeg har vært på ul neste uke (uke 5). Lykke til til alle dere andre som skal teste, Godt nyttår - måtte det bli født rekord mange perfekte vidundre med help fra DK :-)
ønsker1til Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 GRATULERER ALLE SAMMEN SÅ HERLIG DET MÅ VÆRE !!! jeg fikk mensen idag, så ingen jubel her.. må på en ny tur om ca 14 dager... godt nyttår og kos dere med den positive testen :)
lubbeline Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 ÅÅÅ gratulerer Tjorven, nei tror ikke 7 tester kan ta feil....rekker akkurat innom desember forsøkene, men IKM blir vel i uke 2? vet ikke...blir uansett to nye vente uker;-)
Rakel64 Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Gratulerer Tjorven! Dette er gode, gode nyheter, ønsker deg lykke til, er kjempeglad på dine vegne! Og jeg lover å komme etter :-)
angelica-s Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 gratulerer masse masse..endelig:) er glad på dine vegne:) du har nok hatt en fantastisk nyttårsaften:) jeg fikk jo aldri EL, eller så var jeg uheldig å gikk glipp av den, men jeg finner den forhåpentligvis om et par ukers tid...venter på mensen nå. GODT NYTT ÅR:)
Vivre Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 GRATULERER Tjorven1!!!!!!!!!!!!! Så supert, det MÅ jo være riktig - så spennende da. Synd det ikke gikk for deg Singel&B, får håpe det går neste gang! Godt det lykkes for mange, det gir håp for oss som prøver....... Selv venter jeg litt utover våren nå, må "time" i forhold til skole/eksamen osv...
Daydream Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Hei GRATULERER ALLE SAMMEN Dette var mange koselige innlegg å lese når jeg kom tilbake. Godt Nytt år!!
Tjorven1 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2008 jeg startet dag 10-11 etter Stork - men da var streken svært svak. Når blir det for deg da?
Tjorven1 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. januar 2008 Takk takk alle sammen, lykke til med deres testing :-) Hold oss oppdatert!
Tjorven1 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. januar 2008 Ja, det har du bare å gjøre Rakel64 :-) og det til helgen ;-)
Tjorven1 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. januar 2008 Ja, en morsom nyttårsaften, verskapet på festen serverte meg alkoholfri rødvin uten at noen oppdaget det, munkholm i ølglass, og egene alkoholfrie drinker, og kl 02.00 var jeg så trett og ingen merket at jeg satt meg i bilen og kjørte hjem. Man har vis nok ikke alltid el, har jeg hørt - men hvis du har kr. 1.200 å avse, hadde jeg tatt kontakt med Dr.Trolle - han er fantastisk flink, han skanner eggene dine, å ser hvem og når de blir modne. Godt nytt år - og lykke lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå