Gå til innhold

Rett fra "byen" til Stork.. dag 11..

Anbefalte innlegg

Hei - da har jeg vært på Stok, 2 dager før jeg hadde regnet med..

Jeg og en venninne hadde hatt en skikkelig bytur for det var jo siste gang på ett år vi kunne det (gjelder å tenke positivt ;-) ).

Jeg var hjemme i 5 tiden, ved ni tiden våknet jeg å måtte så på toalettet, men ble liggende i håp om at det skulle gå over... men nei..

tuslett ut, og hadde tenkt å vente med å teste til senere på dagen, for de andre gangene har jo el kommet dag 14. Men ett eller annet sa meg at jeg måte teste og at den ville bli positiv, og det gjorde den!

Så kl. 9.15 fikk jeg booket fly, og time på Stork - og kl. 11 var jeg på Gardermoen, med en taxi regning på kr. 1.000,-!

kl. 15.15 hadde jeg time på Stork - etterpå var jeg bare på hotellrommet (Hotel Kong Arthur - helt ok betalte 950 dkr.) bestilte mat opp, og skrev julekort. På mandag hadde jeg en lang lunsj med en venninne, og så tilbake til Stork kl 13.15.

Hmmm føler jeg kommer til å savne disse turene til Danmark, jeg koser meg skikkelig der. Men jeg for vel reise på noen "mimreturer" senere. For jeg skal nemmelig ikke til Stok mer, nå har jeg bestemt at den sitter :-)

Ha en herlig dag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136324269-rett-fra-byen-til-stork-dag-11/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...