Gå til innhold

Har kjøpt reiseseng fra Babykos.no! Skjønner ingenting jeg. Hvordan settes den sammen? Erfaringer, noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en reiseseng fra babykos.no. De har et pågående lagersalg, så jeg fant ei fin seng til 349,- eller noe sånt. Fikk den i posten i går, skulle til å slå den sammen nå, men den kom uten bruksanvisning! Skjønner ikke hvordan det funker. Hjelp!

Noen andre som har kjøpt denne?

Skrevet

Aner ikke om det samme gjelder for den du har kjøpt men med vår så må vi gjøre følgende :

Ikke trykk ned bunnen før du har fått låst kantene.

Lås først langsiden ved å trekke den opp, så det samme med kortsidene før du trykker bunnen ned i sengen. Om bunnen er for langt ned så får du ikke låst kantene om du skjønner :-)

Ikke så lett å forklare

Skrevet

Åj! Det må jeg prøve! :o) For nå har jeg trykt ned bunnen først. *løper inn i stua for å prøve* Takk så mycket! :o)

Skrevet

Dra den ut, slik at den blir firkantet, slik den skal være, så vrir du alle "hengslene" på stengene andre veien slik at du låser "rammen" så dytter du ned bunnstykket...?

Er i alle fall slik min er, simo reiseseng.

Den ene der inne så ut til å være ganske lik.

Skrevet

Åå!!:o) Det funka!! Tuuusen takk! You made my day!!:o) Gu, som jeg sleit med den der! Men nå vet jeg jo hva som skal til! Flott! :o)

Skrevet

Ja, og når den skal slås sammen igjen er det motsatt. Bunnen opp først, og så kantene.

Skrevet

Hva skulle jeg gjort uten dere? :o) Takk, jenter! Ha en fortreffelig dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...