Bethenc Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hei! Nå er det lenge siden jeghar vært her inne... heele 5 dager..hehe hvordan står det til med dere?? er på rugedag 7 og merker jeg det i puppene og har litt murringer siden søndag i buken... håper bare det er av de riktige grunnene.... i henhold til crinonen så kommer det litt "slimklumper" ut igjen...(beklager beskrivelsen) men er det normalt??? lest fra enkelte her inne at når de har hatt det så har det ikke gått bra, mens når de ikke har noe utflod og alt blir "sugd opp" så har de klart å bli gravide... kjenner jeg er kjempe spent nå..herregud... lykke til alle sammen:)
linn 80 Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Heisan! ja spennende dette her,håper det går bra med deg og du lykkes.. jeg har og hadde også klumper fra crinonen (men de virka litt tørre kanskje) :-) he,he fine detaljer å snakke om..men hvertfall så er jeg gravid..så lykke til Bethenc..krysser fingre for fin julegave..:-)
Bethenc Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 takker ja crinone restende er nesten sånn tørr aktige klumper..hehe da håper jeg ikke det er avgjørende for at den har satt seg eller ikke..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå