Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Idag, da jeg gikk opp på vekten hos jordmoren, havnet nåla på 101 kg!! OI! Har gått opp 30 kg i dette svangerskapet.. Er det noe rart jeg ikke vil bli tatt bilde av eller filmet? Samboeren er kjempe gira på å få magen min på film/kamera for han sier at han syns den er fin, men det er så absolutt ikke aktuelt.. Magen er jo fin nok i seg selv, men han får jo med dobbelhake, store overarmer, svær rumpe og store lår på bilder eller film også.. Er heldigvis ikke lenge igjen av graviditeten min, men regner med at jeg vil få store vansker med å gå ned til ideal-vekten min igjen ja.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er 105,5 kg nå, men har bare gått opp 6,5 kg. Så hadde ett høyt utgangspunkt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Det er sikkert mange her inne som veier mye mer enn deg, selv er jeg 120. Så synes desverrre ikke så synd i de som veier 70- går opp 30 kilo i et svangerskap og så syter...... Å, jeg er sååå feit... Rull inn!!!
Maria8 Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Hihi, provosert? Selfølgelig føles det guffent å gå mye opp i vekt, uansett utgangspunkt! Jeg er 176 cm og var nesten130 kilo på mitt største (og jeg følte meg ikke bedre fordi andre kanskje var 150-200 kilo!!), gikk ned til 86, og følte meg syyylslank Men om man er 50 og plutselig blir 86, føles det nok helt grusomt.. Nå er jeg i uke 24 og er 94 kilo og føler meg like stor igjen som da jeg var 130.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Joda, klar over at andre kan veie mer enn meg, men det har ingenting med saken å gjøre. Uansett hvilke problemer man sliter med er det alltid noen som har det værre! SÅ jeg føler at jeg har rett til å syte litt ja, og jeg driter i om andre syns jeg ikke har noe å syte over fordi de veier mer enn meg! For det var jo ikke det at jeg veier 101 kg som plager meg, det som plager meg er at jeg nå hater kroppen min og ikke lengre trivest i den!!! Selve vekten har lite å si...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 jeg er kjempefornøyd for jeg har gått fra 118 til 110 hittil i svangerskapet. er 30 uker nå. var nede i 10 minuskg, men kom på 2 kg siste 3 uker. har i utgangspunktet store komplekser for kroppen min, ikke vekta da jeg alltid har veid mye mer enn jeg ser ut som siden jeg trener veldig mye og har sto muskelmasse... godt skjult nå om dagen da for øvrig:) samtidig har jeg masse dobbelmoral, jeg synes stor egravide jenter er kjempefine, finere enn de som var veldig slanke i utgangspunktet, ser nesten vondt ut for dem å være gravid..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Må si jeg kjenner meg igjen! Er 110 kg nå, var ganske fornøyd for 4 uker sia da jeg var 5(!!!) kg lettere. Trodde faktisk det gikk an å kose seg litt i desember uten å bli så straffa, å det er jo først nå jula begynner. Er 30 uker på vei, å usikker på hva jeg ender opp med i forhold til vekt til slutt - har gått opp 25 kg nå. Min eneste trøst som jeg synes du også må støtte deg til, er det at mannen min og samboeren din synes vi er flotte. Vi har faktisk et bedre sexliv nå enn tidligere og jeg får masse komplimenter. Prøver å fremheve bryst å mage å bry meg mindre om at resten av kroppen også har est ut...Kan du også trøste de komplimentene du får så blir det kanskje litt lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå