Gå til innhold

forvirret og motløs, noen med råd?

Anbefalte innlegg

vær så snill å hjelp meg her...Nå er jeg lei av å vente.har ventet på den forb..kromosomtesten i åtte uker nå.. Den testen har ennå ikke kommet til gyn...hvor lenge skal man vente..?Gyn sa at hun skulle henvise oss uansett for to uker siden.. men riksen har aldri hørt om oss...hva gjør jeg nå? Noen forslag

Fortsetter under...

Dagens ansatte :o/

Kan du ikke høre med både gyn og Riksen igjen? Vi fikk beskjed av gyn at hun skulle gi oss tilbakemelding på mannens sædprøve, men vi hørte ingen ting. Etter 8 uker ringte jeg til gyn som sa at de ikke hadde mottatt svar, men heller ikke hadde purret fordi de antok at vi hadde drøyd med å ta prøven, Det viste seg da at Riksen hadde feilsendt svaret og den legeklinikken som hadde fått svaret ga ikke beskjed om at mottaker var feil :o/

Mas, mas, er mitt råd! Lykke til!

Takk for svar...Det blir nok til at jeg kommer til å ringe igjen...Men føler dette er som å springe i vann.. du prøver og prøver og ingenting skjer..gyn fortalte at det var riksen som evt skulle ha ansvar for meg... og riksen har ikke fått noenting....Følte det som om begge stedene sa at dette er da ikke vårt problem...

drittlegekjerring... hadde ikke postet henvisningen.. Lovte å poste den 3. desember, men det var blitt postet søndag 16.desember..Og på toppen av alt ville de ikke være ved det heller og skylte på at riksen var så trege til å sende ut brev... Det sa de helt til sekretæren forsnakket seg... har faktisk mistet den lille tiltroen jeg hadde til denne gyn, når de ikke klarer å innrømme at de har gjort en feil engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...