Gå til innhold

hoftesmerter..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har den siste tida hatt ganske mye vondt i venstre hoftekam og også i venstre side. noen ganger er det sånn at jeg må bare sitte bøyd litt fordi smerten stikker til. når jeg dytter inn i siden gjør det også vondt. kjennes ut som jeg har blitt slått kraftig der. noen andre som har slike smerter? har tenkt at det bare er at jeg er sår etter mye herjing der inne, men er redd for at det skal være noe galt..

en annen ting er at jeg har veldig lite følelse i magen synes jeg. kjenner igrunn lite til bevegelsene, men jeg vet de er der for jeg kjenner det litt og ser det jo utenpå magen. er 34 uker på vei.

noen andre med disse opplevelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker hoftesmertene.Men det er kun når jeg sover...våkner om natta og vrir meg omhverandre! Orker ikke sove på ryggen, så får jo "liggesår" av å ligge på sidene! Er forferdelig vondt. Prøvd å bygge opp med puter o.l, men nei...

 

Er jo 5 uker igjen, så får holde ut!!!!!!!

 

Ellers har ikke jeg mindre følelser av bevegelsene, for min er ektremt aktiv!

 

Men er normalt...at babyen får mindre plass inni der! Men man skulle kjenne liv litt hver dag! Men forståelig at det blir mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om så har jeg litt hoftesmerter jeg også, men ikke så betydelige at de er verre enn de andre plagene mine.

 

Akkuratt det med at du kjenner lite liv kan jo skje da det er mindre plass. Jeg er selv snart i uke 38 og kjenner ikke sparka like mye. Men nå kjenner jeg veldig godt når han sparker bakover i ryggen min for da presser rygg/rompe til lillegutt seg ut på magen min og jeg føler jeg sprenges.

Er du bekymret så ta en kontakt til føden. De er der for å hjelpe oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hoftesmerte -spesielt på venstre side. Vet ikke hva det er, men spesielt vondt å gå, og å snu seg når jeg sitter/ ligger. På meg skiller det veldig fra dag til dag hvor mye liv jeg kjenner, en er alltid noe. Lite spark, mer glidende bevegelser egentlig. som nevnt over så er det lurt å ringe føden eller snakke med lege/ jordmor hvis du er bekymret! Men stort sett så er jo alt fint, da -kroppen er jo under veldig stor belastning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar:) var på sjekk i går og alt var bra, så nå er alt bare fryd og gammen igjen:D lå nok bare ekstra still når den merka jeg var bekymra:) for når jeg var kommet bort var det full fart der inne!:) og hoftesmertene er nok bare at de er litt mørbanket. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...