Gå til innhold

Sykehusdietten?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Personlig har jeg ikke prøvd den, men en kollega.

Hun gikk på den 1 ukes tid og gikk ned ca 3 kg. Det må sies at med denne kuren lønner det seg ikke å gå noe særlig lenger. Hun merket spesielt på håret at dette ikke var noen særlig bra kost. Husk at dette er en diett som brukes til pasienter som må die før de skal opereres!!

Hun ble også fryktelig lei denne suppen, godt i 2-3 dager, men ikke lenger. Den er jo greit å ta i begynnelsen på en slankekur slik at man får opp motivasjonen til å fortsette....bare på en annen sunn diett. Evt før man skal inn i en kjole el. Disse kiloene kommer garantert tilbake dersom man ikke endret livstilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg følger sykehusdietten nå og har gått ned 6 kg til nå på snart 2 uker. Startet søndag for 1, 5 uke siden.

Man blir som det nevnes over her, veldig lei av den suppen, men jeg føler det er verdt det:) Jeg spiser mye grønnsaker og frukt, for suppen blir for kjedelig alene.

Jeg har endret livstil totalt og grunnen til at jeg følger denne, er fordi jeg gikk opp rundt 10kg fordi jeg hadde rett og slett dårlige og veldig usunne matvarer en periode.

Hvis du leser litt lenger ned på siden her på det innlegget med overskriften : Tusen tusen tusen takk til personen som... så ser du hvorfor jeg går ned, hva jeg har forandret på og hvordan jeg skal klare å holde vekten nede.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...