snirkeline Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Var i Sverige for 14 dager siden,kjøpte med meg noen flasker der.Men nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte fler,syns den lukter så vanvittig godt. Veldig glad hvis noen kan fortelle meg at den fins i Norge enda også:-)
Heaven har født::) Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Ikke sett det her, men på svenskegrensen på rustad har de. hamstrer masse når jeg er der, lukter nyyyyyyyyyyyyydelig:) 14,90 pr flaske mener jeg:)
Heaven har født::) Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 ups så ikke at du hadde kjøpt i sverige. FJERNE MEG hehe sorry
snirkeline Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 He,he,det går så greit så;-) Bor litt for langt unna grensa til at jeg bare kan svippe bort,så jeg angrer noe vanvittig på at jeg ikke kjøpte med meg mye,mye mer!Lukter jo kjempegodt!
Heaven har født::) Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Ring lilleborg i oslo å spør om de har den i utsalg noen steder i norge, eller om de har på lager. tlf er 80033444. Går ikke det så skriv brev til sverige,adressen står bakpå flaske. Dette gjorde jeg etter at jeg bodde i sverige for noen år siden. Brukte barnengen da og den luktet helt nydelig(byttet lukt på den nå da:( ) men iallefall, de sendte meg 10 kg sjampo og balsam i posten.... for free:) kult:)
snirkeline Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 Åååååå,tusen takk for tips:-) Gjett om jeg skal ring imorra:-)
Heaven har født::) Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 do it:) lykke til,håper du er heldig:)
snirkeline Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2007 Skal gladelig betale også jeg,hvis de bare gidder å sende:-) Men det hadde jo ikke gjort noe å FÅ 10 kg heller da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå