Gå til innhold

Hei jons:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at du allerede er i gang med fryseforsøket, håper UL i dag gikk bra. Masse lykke til framover:-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så koselig å få et innlegg fra deg!

Har ikke vært inne så mye, bare sveipet såvidt innom her innimellom og sikkert gått glipp av mye, hvordan går det med deg? Hva skjer fremover? Håper dere ikke mister motet i alle fall, for det er fantastisk å være mor, og jeg håper dere lykkes hvordan dere enn blir foreldre!

UL'en gikk bra, 9mm slimhinne, legen sa i alle fall det var bra...? Nå er vi litt nervøse for at ingen av eggene overlever opptiningen i morgen. Det kan jo fort skje har jeg skjønt.

Klem fra

Skrevet

Hei igjen:-)

Tja, hva skjer med oss...? Gruer meg til jul og synes det tar forferdelig lang tid å bli mamma. Heldige deg som både har baby, egg i magen og egg på frys:-) Mest sannsynlig starter vi opp adopsjonsprosessen etter jul, så sant jeg ikke får veeeeeldig prøverørabstinenser...

Lykke til med rugingen, det bli spennende med test på nyåret!

Juleklem fra

Skrevet

Skjønner godt at dere er lei og synes ting er traugrige om dagen. Og det er sikkert ikke så greit å være positiv på andres vegne heller, og det må det være lov til.

Håper julen og nytt år passerer fort og smertefritt for dere og at adopsjonsprosessen går greit. Synes det er flere som kjører litt dobbeltløp mht prøverør og adopsjon, jeg, så det går vel an å starte prosessen mens man holder på med forsøk??

Vet jeg er veldig heldig som har gutten min, og tenker på det så godt som hver dag. Og selv om jeg vet at det egentlig er mange som burde fått barn nå håper jeg at vi får positiv test over nyttår, selv om det føles litt som å snike i køen...

Ønsker deg og mannen en god jul og lykke, lykke til over nyttår. Unner dere gleden over å ha et barn i armene som er deres, om det er egenfødt eller ikke, tror ikke det spiller så stor rolle når man først er mamma og pappa!

Juleklemmer fra

Skrevet

Takk for det - god jul & godt nyttår til deg også!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...