Gå til innhold

Hjelp til det j**** engansstønad skjema til NAV...

mamma&urokråka

Anbefalte innlegg

Jeg blir så oppgitt! Det er jo umulig å fylle ut de skjemaene de sender til folk. Skal søke engangsstønad fra NAV, for fant endelig ut at jeg kan få både det og fødselsstipend fra lånekassa. MEN skjema er jo bare masse greier om jobbing og ferier og permisjonspenger fra arbeidsgiver osv osv. Grunnen til at jeg søker om engangsstønad er jo at jeg ikke har jobbet. Hva i all verden skal jeg skrive da? Noen som har litt peiling på de skjemaene eller? Er jo umulig å ringe og spørre de nede på NAV kontoret, de er jo potte sure hele gjengen...

Fortsetter under...

Hei du!

hehe...flere som sliter med det samme her gitt...De som jobber på NAV bare henviser oss til nettsidene...som vi da ikke finner ut av..er jo en grunn til at vi møter opp på kontoret deres!

Du trenger ikke skrive noe på pkt 4 om du ikke har jobbet.Heller ikke på 5, men 6 om far skal ta ut permisjon. Så er det bare å skrive under å sende inn...

Lykke til!

Åh! Tusen takk. Er akkurat det jeg har prøvd å få de til å svare på. Om jeg trenger å fylle ut de punktene eller ikke. Det virker jo meningsløst å skulle fylle inn noe ang. jobb, når jeg ikke har jobbet. Hehe.

Takk takk! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...