Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Min hadde vært om jeg hadde fått videokamera:D Men så fikk jeg jo faktisk sydentur av samboeren min i høst, så vi reiser 11 januar:D Gleder meg helt utrolig masse:) Til julaften ønsker jeg meg i tilegg å være helt uten kvalme;)
KoBe*Lucas født 5/4-08<3 Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 hehe .. har kjøp mye rart til kjæreten min sjøl har jeg maset etter en video kamera så jeg fikk nå tidlig julegave i år. hn syns at jeg måte åpne dn før jul slik at vi kun film resten av denne julen og seff den voksende magen heheh God Jul da
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Hmm har ikke egentlig ønsket meg noe i år jeg. Bare en liten spire :-) Det er nok i massevis for meg at jeg skal få være sammen med kjæresten min for en gang skyld. Også ønsker jeg at vi kan få dratt og tent lys på graven til englegutten vår og det tror jeg blir oppfylt ;-) Merkelig at jeg ikke ønsker meg noe egentlig hehe. Jeg har alltid vært den som har ønsket meg mest materielle ting av alle, men har tydeligvis fått litt andre verdier i livet mitt :-O :-D GOD JUL TIL ALLE <3
mamman t o.a Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 ønsker meg speilreflekskamera(digetalt) slik at vi får tatt noen utrolig pene bilder av lille når den kommer i slutten på juni<33 og av magen i tiden før det.. ellers så håper jeg julen blir rolig med masse mat og kos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå