Gå til innhold

Barnemat på Kanariøyene?


teila

Anbefalte innlegg

Hva har de der og hva bør man ta med, noen som vet? Har en 5 mnd gutt som får MME og spiser grøt. Har hørt at man bør ta med grøtpulver hjemmefra, men NAN selger de vel sikkert der..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De selger Nan og bl.a et engelsk merke, men på de fleste utsalgene er de ganske dyre. Det er jo opp til deg om du vil betale mye for det, eller om du vil drasse på ekstra baggasje.Vi har tok med Nan og grøt. Men da jeg så at det ikke holdt, sparte jeg litt Nan-pulver til hjemreisen. Og så kjøpte vi små pakker m flytende mme de to siste dagene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på gran canaria med vår gutt da han var 9mnd...hadde med all mat! grøt, mme, middagsglass, fruktpure. Så beøhved vi ikke å være redd for at han skulle få i seg noe han ikke tålte ihvertfall. Kjøpte grøt der nede da vi gikk tom...selv om det er nestle, så er det ikke den samme de selger hjemme.utrlogig søt den som var der neste, men småen elsket jo den grøten...hihi....hadde vi reist igjen hadde jeg nok tatt med alt engang til selv om kofferten ble gårdig tung....hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...