Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har en gutt på 4,5 mnd som jeg fullammer... Jeg prøver å legge fast i 18-19 tiden, men han er ofte så stup trøtt da at han sovner ved puppen. Han spiser, men våkner igjen etter 3-4 timer og vil ha mer og da skjer det samme igjen. Han sover ved puppen og sover noen timer til osv... Men nå har jeg merket de siste ukene at de dagene han ikke er så stup strøtt og er vanskeligere å legge så spiser han tydeligvis bedre.. Selv om jeg må bruke lengre tid på selve legginga så sover han helt til 3-5 (altså han sover 8-10 timer uten mat) og det er jo kjempebra... Har jo lyst å få han til å sove lengst mulig uten mat om natta selv om jeg ikke føler meg utslitt av nattamming... Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Du er jo kjempeheldig....min har våknet en gang i timen de siste nettene.....så kos deg med nurket ditt....Det er jo du som må gi andre råd....da meg....for hvordan du får han til å sove så lenge i ett!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Når han sover så lenge som kanskje 8-9 timer tilhører sjeldenheten.. kanskje en gang i uka.. ihvertfall ikke oftere, men det er det jeg skulle ønske, men det er tydeligvis når han er våken nok til å spise seg skikkelig mett. Noe jeg stort sett ikke får til. Men vet jeg ikke skal klage. dette er mitt andre barn og når det kommer til søvn og amming så var det mye styr med min første.. Ikke nok med at han skulle ha mat veldig mye oftere så skreik han mye.. Han var 8 mnd så gikk det fortsatt under 2 timer mellom hver amming (og da fikk han annen mat ved siden av) Da sa jeg stopp, men han sov urolig til han var over 2 år... Tror dette har mye med barnet og gjøre også... Men lever jo i håpet at jeg skal klare å amme så mye om kvelden at han sover leeeeeeeenge mye oftere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå