Gå til innhold

Erfaringer med Leandervugge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst på det til neste gang, noen med gode erfaringer?

Skrevet

hehe:).. men er det ikke greit å ha en vugge da?

Skrevet

Hva er snobbete med den da ?

Genialt å ha den hengende ved siden av sengen på små soverom. Vi har ikke plass til grindseng på vårt rom, og da var det supert å ha vuggen hengende fra taket de første 6 mnd.

Etter det flyttet han på eget rom og over i større seng.

Greit å kunne justere den i perfekt høyde i forhold til vår seng også - og det er ingen bein å vaske rundt, siden den henger fra taket :-)

Har akkurat funnet den frem og den står nå klar til lillebror. Håper han sover like godt i den som storebroren sin.

Skrevet

takk:=) Er den vanskelig å henge opp eller hur? Trenger man en kjempekrok ?

Skrevet

Nei, ikke så stor krok. (tror det følger med) Men du må henge den i en drager eller bjelke. Løst panel eller plate holder ikke...

Skrevet

Gode erfaringer med den. Jenta lå i den de 4-5 første mnd. Storkoste seg der. Den har et veldig stilig design også.

Skrevet

Hadde den til minstejenta, brukte den vel i 4-5mnd, storkoste seg iden :-)

Krok følger med til å henge i taket, ellers så får du kjøpt stativ også..

Skrevet

Huff, så tullete å kalle det snobberi. Da er det mye som er snobbete i babyverdenen...

Uansett, vi hadde Leandervugge til babyen var 5-6 mnd, og han sov rett og slett mye bedre da vi flytta han over i den gamle sprinkelsenga som vi hadde arva. Jeg hadde stor tro på vugga, og syns den i teorien virker så flott, men i realiteten så sov han altså ikke så godt oppi der. MEN - om det var vugga - eller det faktum at vi begynte med sovepose istedenfor dyne da vi bytta seng som var avgjørende, vet jeg ikke:-) Dessuten har jeg hørt om mange babyer som sover kjempegodt oppi vuggene sine, så jeg har fortsatt litt trua på den (teite meg. Hehe), sjøl om den ikke funka for oss.

Uansett er den super av plasshensyn da:-)

Skrevet

Mulig det er snobberi, men det blåser jeg i, liker å være snobbete på enkelte ting. Hadde den i stua med stativ, veldig pen og koselig. Mye bedre enn de gammeldagse vuggene som vugger hardt att og fram. Med stativet til tar den mye mer plass, men syns det er veldig fint, og hadde ikke lyst å ødelegge gipstaket med å henge opp krok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...