Gå til innhold

Noen som har sånn Flexi Trax bilbane til sine små ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noe å kjøpe til jr på 3.5 år. Har fått i oppgave fra besteforeldrene å kjøpe bilbane til jr, men vi tror at sånn vanlig "fort" bilbane blir for vanskelig for han.

Og om dere har denne, hvilken type har dere da ? Dimosaur, politi etc ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en sånn når storegutt var 5, det var bomkjøp...!

Har tatt den fram til lillegutt på 3 år nå, men har ikke fått satt den opp enda....Men han er veldig gira på å få den opp da;o))

Vi har den Safaribanen.... Og jeg tror nok lillegutt vil like den.

Skrevet

Suksess her i huset hvertfall. Passe alder for det. Går også an å kjøpe biler med fjernkontroll til de banene.

Anbefaler byggeplassvarianten.

Skrevet

Ja det var med to biler og fjernkontroll vi tenkte. Så på en som heter Rally - men skal sjekke ut hva de har.

Skrevet

Heihei, vi har rally og byggeplass.

Har vært sånn passe populært. Tar mye tid å sette opp og ta ned.

Og bilene synes jeg tåler vannvittig lite, så det er en forbruksvare.

Så til jul blir det skikkelig bilbane;) Men nå er de eldre og da, sikkert noe med det. Men fjernkontroll er mye bedre enn den vanlige, den får du vel med på rallybanen tror jeg at jeg husker.

Skrevet

Rally er bra, vi har den og vi. Guttungen fikk masse av dette til bursdagen sin, var så mange som hev seg på da han først hadde fått noe av det.

angående det å sette den opp. Det gjør han mye selv og sammen med oss- er jo halve moroa minst! Uendelige variasjoner er mulig. Spesielt hvis han har en del av det da. Kjøp gjerne ekstra "vei" og "tunneler" utenom settene. Koster jo ikke stort. Rally er gøy fordi bilene da skifter bane og da kan en få brynt seg litt i bygge slik at bilene ikke kjører i den samme sløyfen om og om igjen.

Skrevet

nevøen min lekte med sin til han var ca 7 år han.. Fikk den først når han var 4-5. Nå er han 9,5 og vokst i fra den, så nå har min Martin overtatt den (han er 2 år) og han koser seg masse med den. Eneste problemet vi har, er at den langhårete katten liker den også, noe som resulterer i at bilene henger fast i pelsen hennes, og når det er kommet mye hår inni hjulene,så går de ikke noe særlig bra lengre... Så vi har brukt en del biler :P Har litt fra basic-serien, og litt fra dinosaur vi.

Har forresten kjøpt slik bane + bil til en på 3,5 til jul, så vi håååper den skal falle i smak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...