Gå til innhold

Åssen er det med matlysten?


♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Er i 6.uke nå og matlysten er helt på bånn. Blir ikke mindre kvalm av å spise, og hvis jeg skal ha noe bør det vært så tørt som mulig. Synes det er vanskelig å drikke. Har drukket ett glass med eplejuice i dag og det er jo altfor lite. Har bare spist to tynne rugsprø med lett-gulost og et rundstykke totalt i hele dag. Er så kvalm og trøtt, og det blir bare verre utover kvelden for min del. Er samtidig så engstelig i fht jobben min som nattsykepleier og graviditeten (fare for SA osv.). Kjenner jeg nesten engster meg ihjel. Skal til lege til torsdag og håper å møte litt forståelse der. Går "aldri" til legen ellers, så hvis jeg spør om sykemelding så er det virkelig fordi jeg føler jeg ikke har noe valg. Det er evt mest for å komme over den verste kneika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg VAR veldig kvalm, men det ga seg ganske fort, men jeg har bare IKKE lyst på mat. Utrolig vanskelig å få i seg noe som helst både vått og tørt.. Det eneste jeg har lyst på er cola light, noe jeg prøver å begrense pga søtningsstoffene.. Jeg blir sprø jeg....

 

Skjønner akkurat hvordan du har det altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke spesielt stor matlyst fortiden jeg heller. Blir mindre kvalm av å spise, men spiser nesten bare tørre, lyse knekkebrød uten pålegg og mye mandariner og vann. Klarer nesten ikke å drikke annet enn iskaldt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme prob.. kvalm.. og har mistet matlysten helt.. gått ned 4 kg på 8 uker... (har mye å ta av lell).. men kjipt.. Men jeg har funnet ut at jeg bare må spise det som faller meg inn når jeg er sulten.. I tillegg drikker jeg mye vann..og det går bra heldigivis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melder meg inn i klubben, matlysten er borte, små uggen på dagen og kvalmen kommer på kvelden og er værst om natta.....Det eneste som jeg får i meg er tørr kjeks og syrlige ting, feks appelsiner, men etter 2 biter er det stopp.... Tror ikke det gjør noe, kroppen prioriterer den lille spiren.... er 6 uker,,,,,,,,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dager der jeg kaster opp alt jeg spiser, og så har jeg dager der jeg klarer å holde på maten, men til gjengjeld er de dagene preget av dårlig matlyst. Ingenting som frister fordi "tenk om jeg kaster opp alikevel...". Så det går i pepsi max og mandaringer her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er ikke kvalm og kan spise hva som helst. men det var ett unntak. jeg spiste ne sånn muffins med sjokoladebiter på søndag, og da ble jeg dødskvalm om natten. det skal jeg ikke spise igjen. det værste var at jeg bare spiste en bit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...