Gå til innhold

jeg vil ikke gå over til mm

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes d er så frustrende å se vår lille ha d vondt pga noe eg har spist.får dårlig samvittighet og føler skyldfølelse!ikke kjekt i d hele tatt men vil ikke kutte ut ammingen.har ikke lengre noe mat glede.i det siste har jeg kuttet ut alle melkeprodukter også for å prøve ut dt.Enda dummere var det å sørre andre om hva deres barn reagere på for de er jo forkjellige så alt i alt var d knapt noe spiselig igjen...heh synes dette er tung å frustrend,noen andre?jeg har kjempe masse melk og nyte den kosen sammen med vår lille jente i armene kor hun titter på meg mens hun får i seg mat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lever på knekkebrød og leverpostei, så jeg vet hvordan du har det. Trøst deg med at når hun blir rundt 4 mnd, så er tarmene bedre så da kan du prøve med melkeprodukter igjen.

Skrevet

JEg skal dytte en tråd om ting som man helt sikkert kan spise...

Og husk, hvis du kutter noe og du ikke ser merkbar bedring på en uke så var det ikke det!

Her er en ting du kan prøve for en uke, og så introdusere de vanlige matene dine inn igjen etter en uke. Får du ikke stor forskjell på en uke så var det ikke maten som plaget barnet!

Rent kjøtt av alle slag (selv om noen sier at lammekjøtt gir utslag, men det er vel heller tilbehøret som gjør det?)

Ris

Eggfri pasta

Poteter

Gulerøtter, søtpoteter (veldig bra ihht vitaminer), kokt norsk frukt, pære er alltid ok.

Skrevet

Bare en ting..

Jeg gikk til en dietiker da jeg var gravid (pga diabetes) og hun sa at melk og melkeprodukter var VELDIG viktig å få i seg både under svangerskap og under amming. Hvis man måtte kutte ut dette, også ved kun en kort periode måtte man ta kosttilskudd. (er vel kalsiumtabeletter det)

Dette fordi man øker risikoen for å bli benskjør som gammel hvis man ikke gjør det. Melk er nemlig veldig viktig når man er gravid og ammer...

Skrevet

jeg prøvde å tyde d du skriver!tusen takk for at du vil hjelpemeg d setter jeg stooooor pris på=)men kan du fortelle en gang ting,er d dette jeg skal prøve ut?....føler meg dom nå=)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...