Gå til innhold

Hvordan var formen deres etter utskrapingen?

mei&mi + marcus :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var veldig kvalm like etter at jeg våknet fra narkosen, men gav seg når jeg fikk affipran for det.... men foruten at jeg var slapp og veldig lei meg var jeg ikke dårlig slik du beskriver. Kanskje en idee å ta kontakt med lege?? Skulle det vise seg "bare" være omgangsyke så slipper du ihvertfall dager med bekymring...

Et par dager etter utskrapningen hadde jeg en del magesmerter, men ikke noe mer enn det! Legen sa før jeg gikk hjem fra sykehuset at jeg måtte være obs på feber i forhold til infeksjon osv... Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg nok kontaktet lege, bare sånn for sikkerhetsskyld.

Dagen etter , på kvelden, fik jeg frostanfall..skalv og frøs, ohg hadde nok høy feber!! Det utviklet seg til krampetak i magen, og var ubeskrivlig vondt..Så det bar av gårde på sykehuset, og ny operasjon...måtte ligge noen dager på sykehuset etter det!!!

Annonse

Var hos legen på mandag, han sa det kunne være en omgangssyken og at jeg hadde fått en rift i magesekken e.l derfor kom det blod, eller så var det magesår eller infeksjon,og det leget seg selv mente han...? Var i fin form igjen i går, men i natt og i dag har jeg vært dårlig, ikke feber nå, men mageknip og diare`...

Begynner å bli bedre nå på kvelden. Jeg tror det er omgangssyken... Min datter har vært litt dårlig i dag også.

Men det var et dårlig tidspukt å få det nå akkurat etter utskrapingen! Vet jo aldri hva det kan være..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...