Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 hun har tatt totalt 3 ganger i dag...to i natt....å da er det et bryst hver gang.hun pleier ha mat 6 til 7 ganger døgnet og begge bryst,men ikke de siste 3 dagene,,,,,tisser mye om natten mindre om dagen.hun virker egentlig fjåg,men jeg føler hun får for lite mat....
Expat Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Har du vært inne hos ammehjelpen.no og lest om brystvegring? Hvor gammelt er barnet ditt? 3mdn-ish?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 hun er 4 mnd..skal inn å kikke på siden nå...
Bie&babylove:-) Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Når jenta mi ble rundt 4 mnd begynte hun å spise sjeldnere, ikke fullt så ofte som hun hadde gjort! kanskje litt mere regelmessig. Jeg følte også at hun spiste for lite, men jenta var i humør som vanlig og vekta gikk opp så jeg tenkte at det er vel sikkert normalt. Hun har også perioder hvor hun spiser litt mindre. Tror det er vanlig.... Så lenge barnet virker friskt og er fornøyd tror jeg ikke det er noen fare om det spiser mindre noen dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå