Gå til innhold

Da er det bare å håpe:) Krysser alt...

Anbefalte innlegg

Frem til 21 jan har jeg nå frist på å få mensen i rett tid... kommer den innen den tiden er vi i full gang med vårt første forsøk... har nettopp blitt ferdig med mensen å snakket med tromsø, å de har regnet ut at det skal holde akkurat med min syklus slik at vi rekker oss fram til oppstart i januar. da regner de med å ha uttak rundt 5-10 mars.

gleder meg å håper at FOR EN GANGS SKYLD at mensen ikke kommer forsent IGJEN, før dæven den er dyktig til det:( Så jeg krysser alt.

kommer dein forsent så er det fare for at det blir LENGE til neste sjangs med tanke på at min sambo er sjø mann:(

så jenter, jeg ber om mange XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX å hjelp fra dere:P

Håper det går bra med dere også:) tenker ofte på dere selv om jeg sjeldent for tiden er her:S

klem

Fortsetter under...

jeg skal inn til samtale i februar, har måttet utsette det 2 ganger pga jobben til mannen, så nå har jeg sørget for å få time en dag vi vet helt sikkert at han er hjemme. han har tatt prøver som var ok, jeg har tatt hormon-og blodprøver uten sikkert påvist el noen av periodene, så det går vel straka vegen mot ivf regner jeg med..eller kanskje hormonkur først? er kjipt å ikke vite hva som skjer, så nå gleder jeg meg bare til å bli litt klokere når jeg har vært der.

Masse lykke til til deg!! Du må skrive inn om hvordan det går i januar.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...