Gå til innhold

Det synker sakte inn....

phantomet

Anbefalte innlegg

Skrevet

at vi blir en enorm familie på 8 til sommeren....

Tusen takk for alle gratulasjoner og lykke ønskninger!

Sistnevnte trengs garantert...

Nå har jeg tilbrakt resten av dagen på sofaen. Har snakket med gode venninner, som gleder seg sammen med oss...og som tilbyr sin assistanse på forskjellige områder.

Phantom-mannen har besluttet å flytte ut familien på nyåret, etter råd fra legen. Han flytter inn hos svigers, slik at jeg kan få den roen jeg garantert trenger. Å samtidig få sove i sin egen seng, ha sine egne ting rundt seg og ingen nattevåk eller støy på morgenen og ettermiddagen.

Ungene kan heller komme på besøk når formen tillater det, og så er det kort vei til alle lekene, tøyet og annet nødvendig.

Det absolutt ingenting som tilsier at dette svangerskapet blir bedre enn de to foregående, og nå med to på ruging er det bare å legge forholdene så godt som mulig tilrette. Jeg ser ikke frem til de neste månedene, men vet det blir spennende og annerledes til sommeren.

ABC må jeg desverre gi opp denne gangen. Jeg som har fått plass der og allting... Istedenfor har jeg bedt fastlegen min søke meg til Riksen, siden jeg har sterke motforestillinger mot å føde på Bærum.

Ellers jobber hodet i høygir. Har tusen tanker å tenke, mens jeg enda orker. Om jeg blir spesielt mer forberedt av denne tenkingen vil tiden vise.

Det blir spennende å se og høre reaksjonen til ungene når de får vite den store nyheten på lille julaften!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D godt å se att man ikke er alene om å bli storfamilie,vi blir 9,men eldstemann på 18 flytter sannsynlighvis ut til nyåret :)da blir det litt bedre plass.Men 8-seters bil må vi ha,huff det er mye som må ordnes,men ting faller vel på plass etter hvert.Jeg bor i Sør-Troms og må føde i Tromsø pga trillingfødsel,det er 3 timers bilkjøring herifra :(

Blir nok innlagt (for hvile og observasjon) mot slutten,og gruer meg litt,men det går vel bra det og,allt for de små nurkene:)

Mine barn ble jublende glade da vi fortalte.Jentene føler jo att de får hver sitt nurk :)

Kos dere!

Skrevet

Gratulerer med to små spirer! Kan tenke meg det var en liten overraskelse å pluselig se to små bankende hjerter på ultralyd! Tipper at stemningen står i taket i phantometheimen på lillejulaften, da det glade budskap blir kjent!

Lykke til videre i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...