Gå til innhold

Bydel Sagene-mødre - hvor mange er vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mange vi er som bor i bydel Sagene? Selv har jeg bodd her i 5 år og trives som plommen i egget. :) Har termin 14 mai, og moro å bli kjent med andre som ikke bor så langt unna (for trilleturer til sommern). Litt om meg: 27 år, gift med min skjønne ektemann, vårt første barn (en gutt). Spent å høre om det er flere vordende mammaer i området...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg heter lena,er 26 og jeg bor ikke akkurat på sagene men løkka;)

men ikke langt unna sagene det.

vi venter nr 2 17 mai;)

fra før jonathan som ble født 15.10.06

Skrevet

Hei Lena! Ja - løkka er ikke langt unna, bor selv på torshov. :) Hvordan er det å få to så tett? Og vet du hvilket kjønn du får denne gangen? Selv er dette vårt første, og blir spennende å bli foreldre for første gang... men mye nytt å sette seg inn i, men heldigvis noen måneder til det braker løs...

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei

Jeg bor også i bydel Sagene. Bydel Sagene er en fin bydel å bo i. Vi venter en jente 2. mai 2008.

Hilsen

Skrevet

Hei, bor et stykke fra Sagene men er gjerne der jeg går når jeg skal på cafe da det er lite av det i mitt nabolag. Jeg får og to tette, har en gutt født i nov 2006.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det hadde vært hyggelig å møte de som bor i Sagene bydel +++. Vi kunne f.eks. møtes på Sagene lunsjbar en dag, og når babyene er født så kan vi ta en trilletur i nærmiljøet.

Skrevet

Absolutt et godt forslag! :) Kan jo finne en ettermiddag eller noe snart for et lite treff!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...