Gå til innhold

uke 14 og blødning

Anbefalte innlegg

Flere som har harr blødninger? OG fått full panikk? Vært på legevakta 2 ganger og ble begge gangene sendt til akutten for gyn undersøkelse. Fått beskjed om at alt er ok - og at jeg bare skal legge meg med beina høyt dersom det skjer igjen. MEN dersom det i tillegg gjør vondt - må jeg inn igjen til nye undersøkelser. Nå er det 3 dager siden sist - og vondene i magen har gitt seg litt. Kombinasjonen med vondt og panikk var nok ikke ei god løsning.

Nå skal jeg i all fall bare slappe helt av og ikke legge ut på lange gåturer sånn helt uten videre :-)

Ellers har kvalmen gitt seg litt. Spyr ennå men ikke hele kveldene lenger. Er bare utrolig kvalm døgnet rundt og har fat der jeg sitter. Må jeg spy - så spyr jeg. Rekker ikke å løpe på do. Flere som ennå har det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136319324-uke-14-og-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) jeg fikk også veldig veldig mye blødninger og alt etter at det lakk litt fostervann ut men ingen krise... var ut og inn av sykehus og leger og ultralyd på under en uke... alt var bra med bebiene og fikk streng beskje om å ta det rolig... siste legen jeg var hos sa at så lenge jeg ikke har abortlignende smerter og vondt så er det ikke no galt men det er seff lov å være bekymret... lekker litt enda men det er fordi jeg ikke klarer å holde meg "helt" i ro absolutt hele tiden:) lykke til da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...