Gå til innhold

Til porsgrunns jentene :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener å huske jeg fikk brev om at de hadde mottat søknaden, det kom vel et par uker etterpå tror jeg. Den gang var det 7 mnd venting i porsgrunn, men jeg ble satt opp på ringeliste hvis det ble noe ledig tidligere. Kom inn til samtale bare 1, 5 mnd etter jeg sendte søknad, så jeg var heldig. På samtalen finner de ut av når du kan begynne, og hvis alt ligger til rette for det pleier de å sette deg opp allerede neste syklus etter samtalen. Hvis de har kapasitet til det da:) Vet hverftall at de har mange som skal i gang nå rett på nyåret i porsgrunn, så kan kankje bli litt mer venting nå. Lykke til:*)

Hei Tullemor!

Vi var i Porsgrunn i går til samtale. Veldig koselige alle vi pratet med!

Jeg skal starte opp med nesespray ved neste syklus (januar), skal ringe en av de første dagene av ny syklus og da får jeg beskjed om hvilken dag jeg skal starte med sprayen. Vi fikk med oss resept på nesespray, hormonsprøyter og eggløsningssprøyten. Etter samtalen måtte vi ta en haug med forskjellige blodprøver; HIV, hepatitt, hormoner og sjekk av kromosomene.

Vi er veldig fornøyd med hvor god informasjon vi fikk rundt hele prosessen, vi må gjennom ICSI.

Tirsdagsklem

Annonse

det kan nok hende du må vente på neste syklus fordi de helst skal ha prøvesvarene på kromosomtesten først. Den tar det ca 1 mnd å få svar på. Vi måtte vente på neste syklus, hadde vi ikke trengt det kunne jeg begynt med sprayen i romjulen.

Kjempemasse lykke til i morgen ihvertfall!!

Onsdagsklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...