Gå til innhold

Tenkte jeg fikk stikke innom og

Anbefalte innlegg

gratulere alle dere som har blitt gravide, ønsker dere lykke til.:o)

Er ei stund siden jeg har vært innom nå, har skjedd så mye, mannen min har mista lappen og skal i retten til torsdagen, håper virkelig han får den i gjenn, grunnen til at han mista lappen var fordi han kjørte i grøfta med en lastebil. + at jeg har vært på sykehuset og fått fjernet mandlene mine, ikke noe godt akkurat!!

Ellers er alt som det pleier, er full fart fra morgen til kveld.:o)

Ønsker dere alle sammen ei riktig god jul.

Og til Loppelill, så flink du er til og huske på alle her inne, var hyggelig å se at jeg var etterlyst, regna ikke med at jeg hadde vært her nok til at noen merka om jeg ikke var her på ei beite.:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136318765-tenkte-jeg-fikk-stikke-innom-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der tenkte jeg du og skulle si du var gravid!! hihi :-)

Kjekt å "se" deg igjen.

Håper mannen din får igjen lappen, blir litt amputert uten (sier jeg som prøver å ta lappen nå...gleeeeeeeder meg!!)

Når du fjernet mandlene fikk du vel is på resept? Husker jeg var litt misunnelig på de som fjernet mandlene når jeg var liten, for de fikk jo så mye is!!

Var faktisk litt bekymret for om jeg var gravid her for noen få uker siden, da mensen var 1 uke forsinka, men den kom heldigvis, tenkte vi ville vente ei stund før vi evt får flere barn, er travelt med 3 små,:o)

Ble mye is spising, var det eneste jeg klarte og spise på nesten 1 uke, så nå skjønner jeg virkelig hvorfor man blir servert is ja:o)

Elin tar fremdeles live helt med ro, er ikke i nærheten av og begynne å gå en gang, sier 4 ord og det er mamma, pappa, hei og hade, men skravla går i ett alikevell , hehe.

Di 2 elste er i barnehagen om dagene og det er jammen godt er ikke lett og få gjort noe hjemme med 3 aktive barn rundt seg (ikke det at jeg får gjort så mye uansett da men.....)

Håpe virkelig at han får til bake lappen ja, blir vanskelig for meg å jobbe også da jeg jobber 2 mil unna, begynner kl 6,45 på jobb og det er da barnehagen åpner, så det blir kræsj da. så får bare krysse fingra for at det går greit.

Heeeeeei!

Skal ærlig innrømme at jeg ikke klarer å huske alle som er her inne i hverdagen, men når det dukker opp nick man ikke har sett på lenge så blir det litt sånn: "Åja!!! Budeia, ja!!! DET var jommen leeeeeeeenge siden! Så hyggelig å se henne igjen!" ;))

Alle nick her inne er kjente på ett eller annet vis enten de har vært her mye eller lite! Og du var jo mer aktiv en periode.

Så leit å høre om mannen din, er ikke greit det der altså! Og huff, med mandlene! Trodde liksom mandler hørte jula til, men kanskje ikke den typen du hadde?? ;) Du får prise deg lykkelig over at Elin tar det med ro foreløpig. Her er det ikke noe som heter ro. Mark i ræva 24 timer i døgnet er mer beskrivende i vårt hjem! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...