Gå til innhold

Alle hjerter gleder seg...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..det er så mange som kommer med kommentarer om dagen, "Nå nærmer det seg, du er vel spent?" "Nå skal det vel bli fint å få ut babyen?""Ååå...så spennende,¨nå kommer hun snart, du gleder deg vel?"

For å være het ærlig, så syns jeg tiden går så altfor fort, jeg kan ikke si jeg gleder meg eller er spent...jeg skjønner såvidt at det bare er en mnd igjen til jeg blir mamma.....

Er det bare jeg som føler slik?Syns det virker som om alle gleder seg så veldig.........er redd jeg ikke skal få følelser for babyen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enig med deg... jeg begynner å bli klar for å ikke være gravid lenger, men derfra til å skjønne hva man har begitt seg inn på det er ett langt stykke... At det faktisk kommer et lite kryp som er helt avhenging av deg snart...

 

Jeg må innrømme at jeg ikke greier å forholde meg til at det skal komme en unge ut om en liten måned, men heldigvis for de fleste kommer morskjærligheten i løpet av noen dager - tror likevel vi skal være forberedt på at det er ikke sikkert det er bare fryd og gammen fra første minutt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den samme følelsen.. får litt panikk hver dag når dagene kryper nedover mot termin. Men av og til så gleder jeg meg kjempemye til beibien kommer og. Er liksom så blandede følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Her en kveld var mannen min og jeg enige om at vi egentlig ikke så så veldig fram til at den lille skulle komme. Våkennetter, pupp døgnet rundt, ingen frihet til å gjøre hva man vil om ettermiddagen osv. Tror vi har hatt det for godt de to siste årene (etter at de andre barne ble eldre og mer og mer selvstendige)

 

Men selvsagt, det blir jo mye kos også. De er jo ganske deilige disse små, særlig når de sover ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får slike kommentarer jeg også, men vi gleder oss. Gruer oss også. Det er jo litt skummelt når man er førstegangs. Tenk hvis vi gjør noen feil osv. Men min mann beroliger meg med at det vi ikke kan, det lærer vi etter hvert. Følelsene mine går opp og ned. En dag føler jeg ingenting, den andre er jeg veldig glad og vil at lillegutt skal komme fortest mulig. Det er nok normale følelser alt. Har du følelser for babyen når den er inni magen så får du nok enda sterkere følelser når for den når den kommer ut. Det er jeg sikker på. Men først er det jul og nyttår, håper jeg (har termin 4. jan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...