* vannmamma * Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Der satt den endelig! Testet positivt nå i formiddag, 2 dager før blodprøve. Var seint ute til en avtale, og la testpinnen i veska før den var "ferdig". Løp ut i en drosje, og fikk endelig samla meg til å se på resultatet. Det stod utrolig nok "Gravid"! Det er uvirkelig... Siden desember i fjor har jeg hatt 3 mislykkede søskenforsøk, og på lørdag var optimismen min snudd til forventet skuffelse. Desto mer overraskende i dag... Nå håper jeg at gleden blir langvarig!!!
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer så masse!!!! Juhuuu!!!! Det er slike som deg som gir meg håp iallefall :-) Har ikke hatt optimal deling på egg jeg heller, så nå venter jeg på uttak på onsdag, og håper på graviditet jeg også. Er så mange som har blitt gravide for tiden! Dette er så velfortjent!!!!! Kos deg masse med spiren og nyt julen!!! :-) Juleklem :-)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Det var gode nyheter! Gratulerer med verdens beste julepresang!!!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer så mye... ja se det, vi må ikke gi opp!! Masse lykke til og kos deg masse med spiren i jula ) god jul...
linn 80 Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer så mye!!! det var kjempegøy, kos deg med spiren!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer så masse!!!!! Verdens beste julegave dette vel ;-)
Trulte82 Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Jeg viste det ville gå bra:-) GRATULERER SÅ MYE... JIPPI.
MaybeMe? Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer så masse og lykke til fremover. ) Fantastisk med slike julegaver på forskudd! Klemmer
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Oi...gratulerer!!! Men testet ikke du negativt i går da??? Da var det nok en positiv overraskelse du fikk idag ja!!! Ikke hatt særlige symptomer slik at du hadde en viss mistanke heller??
kaje Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer så masse.... og lykke til fremover. Klem fra kaje
lita78ღ Skrevet 17. desember 2007 #14 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer! For en julegave!! ;-) Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. desember 2007 #16 Skrevet 17. desember 2007 Grattis ! Dette blir tidenes julefeiring for dere !
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 17. desember 2007 #17 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer med positiv test ) Koselig førjulsgave å få ... Lykke til!
* vannmamma * Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 17. desember 2007 Tusen takk, jenter. Dette setter jeg stor pris pa! I og med at jeg testet negativt i gar, tenkte jeg "Ditt mehe!" da jeg apnet ny pakke i dag. Det er jo egentlig penger ut av vinduet... "Hvorfor utsetter du deg for dette tullet?" tenkte jeg ogsa... Desto storre sjokk da jeg satt der i drosjen...Hihi... Til dere som fortsatt venter pa forsok eller test: LYKKE TIL! Til dere som har kjent de tunge skuffelsene: Haper dere finner nytt overskudd og pagangsmot nar det verste har lagt seg! Det gar definitivt opp og ned, dette her.
74skytte Skrevet 17. desember 2007 #19 Skrevet 17. desember 2007 Så bra!!! Gratulerer! Kos deg masse fremover. Vi hadde uttak og innsetting på samme dager, men jeg hadde ikke tenkt å teste før onsdag. Men nå kribler det litt i magen.
hønetuppa ønsker barn Skrevet 17. desember 2007 #20 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer så masse! Må være en herlig følelse når det klaffer!! Lykke til!! :-)
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 17. desember 2007 #21 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer så mye!!!!! Så stas. Og for en jul dere vil få nå! Sender deg 3 julehjerter som bringer lykke, så håper jeg at jeg tester likt som deg den 28. desember;-) <3 <3 <3 Stor klem Ps, starta dere med søskenforsøk lenge etterpå? Datra mi er 7 mnd nå
* vannmamma * Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #22 Skrevet 17. desember 2007 Jeg sendte brev til sykehuset da datteren var var ca 9 mnd. Jeg var ferdig med amming da hun var 11 mnd. Kom ikke igang med behandling for hun var 16 mnd. Det var sa lang ventetiden pa Rikshospitalet var... Og sa tok det ganske noyaktig 1 ar med tilsammen 4 runder... Lykke til med soskenforsok!!
Lykkelig mor til tre Skrevet 18. desember 2007 #23 Skrevet 18. desember 2007 Gratulerer så mye får bare håpe at jeg kan være like heldig som deg i morgen nåe jeg skal teste. Vi har nå hatt 2. søskenforsøk. Og i morgen skal jeg teste.... da er det 12 dager etter innsetting. Lykke til i tiden fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå