Gå til innhold

Ekkelt når svigerinnen min spiser ribbe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er så utrolig feit, veier vel 200 kg nå.

Hun skal til oss julaften og jeg mister matlysten når hun kaster seg over ribbestykke på ribbestykke. Æsj!

Dumt at hver eneneste julemiddag skal bli ødelagt av henne =(

Fortsetter under...

Skrevet

Sett henne på enden av bordet, og deg selv på motsatt ende av langsida - så kan du sitte og konversere svigerfar rett overfor deg selv istedet for å se på henne :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Feite folk lilker god mat de og! NAMNAM!! :D

Skrevet

Sett en lysestake midt på bordet også, så ser du henne enda mindre! Og hva med litt taffelmusikk i bakgrunnen, så slipper du å høre slafselydene?

Skrevet

Hvis det ødelegger julen for deg, så har du kanskje litt å jobbe med på det personlige plan? ;-)

Skrevet

er dette et seriøst innlegg???

herregud..

Annonse

Gjest Sekretøsa
Skrevet

antageligvis ikke, så bare jatt med ;o)

Skrevet

Stakkars, la nå svigerinna di få kose seg på julaften, da!

Når så mye er sagt, så tviler jeg på at dette er et seriøst innlegg!

Skrevet

Eh... ingen som tvinger deg til å invitere henne??

Syns mer synd på henne enn deg. Hennes problem er tydeligvis bare at hun er feit fordi hun liker god mat. Det kan man gjøre noe med!

Verre med deg...

Skrevet

Tenkte faktsik og dekke på to bord denne gangen og evt plassere henne sammen med barna... litt dumt men orker henne ikke

Skrevet

hadde du sett henne spise ribbe og tygge svor så det spruter hadde du nok ikke vært uenig med meg

Skrevet

Hva med å lage ribbe så det bare blir nok til "normale" porsjoner, hvis hun spiser så mye.. Da stopper det automatisk da, hahaha ;-DD

Skrevet

Det er nå bedre å vise at man liker god mat enn å være et stygt og patetisk menneske! Hadde det vært bedre om hun var slank og flott og allikevel kastet seg over maten?

Fy fader, så ekkel du er! Det er heller du som burde sitte med barna! du er på sammen nivå mentalt! (kanskje litt stygt sagt i forhold til barna, men...)

Annonse

Skrevet

Tror nok mine forslag er litt letter å gjennomføre enn å sette henne på eget bord, hehe :)

Skrevet

Var dette så ille å si da? Kødd eller ikke.. ser ikke problemet! ;-)

Skrevet

Hehe, ser det for meg;) Hos oss er det motsatt, der sitter den anorektiske kusinen min og pirker i maten, og ødelegger måltidet for oss andre... Men hun får lov å komme:)

Skrevet

*sukk* hvor seriøs skal vi tro at du er lissom.

Skrevet

Plasser henne rett over for deg selv... Da holder du deg slank og fin resten av jula og slipper å begynne på slankekur i januar...

Skrevet

Må le litt av den overskrifta de..og det du skriver..hehe..synes jeg ser det for meg..og det har ingen ting med at hun veier over 200 kg som du skriver..men blir liksom litt mer komisk da...

Mange som spiser stygt..og slafser i vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...