Gå til innhold

Da ble enda et fryseforsøk avbrutt, ser ut som egga i fryseren må bli der..

Anbefalte innlegg

Hadde et avbrutt fryseforsøk som ble avbrutt for 3-4 uker siden pga slimhinnen ikke ble tykkere enn 5 mm. Så skjer det samme nå igjen... Slimhinnen var på 5,2 mm og har gått på 8 mg progynova daglig. Så da blir det ingen fryseforsøk med det første. Legen mente det var bedre å prøve et ferskt forsøk igjen. Så da er det bare å vente på en blødning og telle dager. Få håpe 2008 blir et bedre år for oss alle:)

Fortsetter under...

Uff det var trist.. men ikke gi opp!! Nyt julen og så er vi sterkere tilbake alle sammen i 2008 for det må da være året vårt hehe selv om jeg har sagt det mange år nå hihi... men gi ikke opp!! JULEKLEM FRA MEG

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Du får ikke prøve Estradot da?

Jeg ble satt på disse plastrene ved tredje forsøk (fikk avbrutt fryseforsøket 2 ganger først jeg også...) disse fikk fart på slimhinna mi :-)

Kan du ikke høre med de om det er noe som du kan prøver?

Lykke til!

Dette må være kjipt å oppleve :o(

Kan du ikke forhøre deg litt på andre klinikker om hva som evnt. kan gjøres. Synes det er så lite som gjøres dersom det ikke går etter boken.

Lykke til videre med fryseforsøk! 2008 blir året :o)

Annonse

Estradot har jeg aldri hørt om, skal spørre de om det.

Ja, jeg føler det er lite individuelt lagt opp. De har sånn og sånn prosedyre for alle, og funker ikke det så gir de litt opp. Har jo bare erfaring med Porsgrunn jeg da, men har tenkt tanken på å ringe litt rundt på andre klinikker. Men har sagt ja til et nytt ivf forsøk nå da. Er jo så dumt når jeg har 3 egg på frys, og kunne sluppet spray og sprøyter igjen..menmen..

Er bare å ta tida til hjelp igjen nå da.

Klem til dere alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...