angelica-s Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 EL testen er fortsatt neg. begynte å teste om fredag (dag 11) kveld og har testet morgen og kveld siden da...venter og venter...ååå jeg begynner å lure om jeg kan ha gått glipp av den?? det kan vel ikke skje når jeg har testet så ofte ...eller...?? noen som vet? hvor mye har det å si at man har spist og drukket på kvelden før man tar testen? hilsen en som venter utålmodig;)
pluss71 Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Dersom testen har vært helt negativ hele tiden, kan jeg ikke skjønne at du kan ha gått glipp av det. Du kan spise og drikke før testing på kvelden, men bør helst ikke ha vært på do de siste tre timene før du tester (så jeg må i alle fall begrense drikkingen litt for å klare akkurat det...). Hvilken dag i syklusen bruker du å ha positiv test da? Kan den ha vært FØR dag 11 på kvelden? Min test er som regel positiv på morgenen eller på dagen dag 11 - men det er nok litt uvanlig å ha det så tidlig... Krysser fingrene for at den slår ut i kveld da...!
angelica-s Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Takk for svar og kryssede fingre:) har bare testet en syklus før og da hadde jeg på dag 13 tror jeg...brukte da de billige og den slo ikke helt ut, men var sterkest på dag 13. (nå bruker jeg Clear blue digital). er ganske sikker på at den ikke har vært før dag 11 på kvelden, men er redd for at jeg har gått glipp av den, men som du sier jeg burde hat fått den med meg siden jeg har testet så mye som jeg har gjort:) hvor mange dager har du i syklusen din, siden du pleier å ha EL på dag 11? jeg har gjennomsnittlig 30 dager, men forrige var på 26 dager, men tror det er pga alt jeg tenker på med denne prosessen:)
Eira2010 Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Jeg gikk nesten glipp av el forrige periode fordi jeg ikke testet før dag 10 (selv om man skulle tro det var tidlig nok..). Fikk da en test som var nesten positiv, og på morgenen dag 11 dag jeg var til ul, hadde jeg hatt el! Så den kan komme tidlig. Min syklus ble på 26 dager denne gangen.. Men krysser fingrene for at den heller er sen denne mnd slik at du ikke går glipp av den! Den kan jo gjerne la vente på seg når man går og venter på den.
pluss71 Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Hvis den syklusen du fikk positiv test på dag 13 i ble på 26 dager, og du pleier å ha lenger sykluser, er det nok veldig sannsynlig at du fortsatt ikke har hatt eggløsning... :-) Test videre du. Jeg har sykluser på 25-26 dager stort sett. Det er mer vanlig å ha eggløsning senere enn på dag 14 enn før, tror jeg... så jeg føler meg sikker på at testen din blir positiv snart...! Hvordan er den i kveld da...? De billige testene slår forresten heller ikke ut helt på meg, så jeg bruker bare de digitale nå, selv om de er dyrere.
angelica-s Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 takk takk...nå ble jeg lettet...er så godt å høre andre si det:) i kveld var den negativ, men håper på i morgen nå Klem:)
Tjorven1 Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Hei. Jeg kom akkurat hjem fra Stork nå. Etter å ha testet positiv søndag morgen dvs dag 11! Jeg hadde akkurat kommet fra byen, og var sikker på at jeg ikke skulle til Stork før tirsdag/onsdag - men neida - den var så positiv den kan bli. Jeg har jo tidligere slitt med el testene, men brukte nå den digetale - som viser ett egg om det er el stigning - de anbefaler jeg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå