Gå til innhold

Mer fustrert enn noengang etter legebesøk=(


Vero85

Anbefalte innlegg

Haff... Etter en positiv Quick Respons test her hjemme på lørdag Og en negativ BC test på søndag bar det i vei til legen i dag... Testa urin prøva, han sier det er en kjempe KJEMPE svak strek på den... Så han kunne heller ikke vite OM jeg ER gravid ELLER om jeg har VÆRT gravid.. Så han tok blod prøve da, og må ta en til på onsdag.. Har ikke hatt TR siden oktober. Første/siste TR startet mellom 26-28oktober.

 

Noen som veit om steder man ka ta tidlig UL bare for å få sjekka detta her?? Blir gal i hode av dette her jeg.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok det er for tidlig med tidlig ultralyd allerede nå, hvis ikke testene er skikkelig positive. Du må nok dessverre bare smøre deg med tålmodighet og vente på svaret fra blodprøvene!

 

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier den testen jeg tok selv var ikke i tvil om var posetiv, men om det fortsatt er noe der eller ikke er han ikke sikker på...

Derfor sammenligne BP fra i dag og Onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er for tidlig å få skikkelig svar på graviditetstestene enda? Om en uke kan det jo være at en graviditetstest gir mye tydeligere svar.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja det høres veldig frustrerende ut...håper du er gravid om du ønsker det da..er ikke no gøy å være i tvil..og noen tester er mer følsomme enn andre..krysser fingrene for deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også siste mens 28 oktober, og var til tidlig UL i går, så det er ingen umulighet. Så da en flott liten spire med bankende hjerte :)) Dette var på Majorstuaklinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fryktlig lyst til å reise på det.. Er ikke langt ned på majorstuaklinikken for meg, MEN vi har bestemt oss for å vente på blodprøve svarene, som sikkert kommer i slutten av denne uka har=/ Kanskje de jeg tok i går allerede kommer i morgen.. Håper det..

Ja, jeg ønsker veldig å beholde om det er noe der=)

Selv om jeg er veldig i tvil på om dette her går bra=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Blodprøvene dine er mest sansynelig sendt til Furst for analyse, og HCG prøver bruker de analysere hurtig. De er også den eneste prøven du kan få svaret på selv over telefon ved å ringe de.

Hvis du vil er nummeret 22 90 95 00

 

Selv tok jeg HCG prøver der igår morges og fikk svaret kl. 14.00

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...