Gå til innhold

Kvalm om natten.........


Gjest

Anbefalte innlegg

Foreløpig har jeg hatt det bra, noe mensmurringer og av og til litt småuggen på morgenen, men dett har gått over når jeg har spist.

De to siste nettene har jeg nesten ikke sovet, ligget å vridd meg og vært kjempekvalm, men ikke hatt brekninger.... er i uke 6...

Noen som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og har det sånn :) Lå våken fra kl. 4 i natt pga kvalme, ikke oppkastkvalme men småkvalm. Det ga seg heller ikke etter at jeg småspiste litt. I dag er jeg bare generelt uggen.

 

Jeg er også i uke 6 ( ja om den positive testen snart kan vise seg!!)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker på om jeg holdt på å få omgangssyken eller om jeg er gravidkvalm, men da er jeg ikke alene om å ha det slik...

Lykke til med snart positiv test!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+6 og også kvalm, hele døgnet. Denne gangen har jeg prøvd å spise litt før jeg legger meg, fant ut at frokostblanding med Biola funker fint. Da har jeg noe i magen hele natten også blir jeg ikke så kvalm. Hørte om ei som spiste havregrøt på kvelen... Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkog det samme til deg :o)) Det med å ha litt mat i magen er nok et godt råd, det hjelper iallefall å spise når jeg er kvalm på dagtid............

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har værst kvalme på kvelden, og den varer gjerne utover natta ei stund. morgenen er stortsett grei. har også funnet ut at det funker å spise grønnsaksuppe jeg!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei..jeg også sliter med denne kvalmen på kvelden..er da den er verst..rare greier..jeg er 9+5..jeg spiser havregrøt de dagene jeg orker å lage det og da er jeg faktisk bedre..hjelper med no varmt i magen tror jeg..grønnsakssuppe hørtes godt ut....ååååå fikk jeg lyst på nå..nam..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var kjempekvalm natt til i går.. også har jeg hatt ømme pupper. jeg er bare 7 uker og 3 dager på vei da. Visste ikke før i dag at jeg var gravid, så tenkte ikke på at det var symptomer. ellers har jeg ikke hatt noen i det heletatt (bortsett fra at mensen ikke kom).. men det er kanskje litt tidlig for meg med kvalme og andre symptomer enda. gruer meg til de slår ut for fullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...