Gå til innhold

Har fått maange flotte gutter men nå hadde det vært stas med ei jente til slutt! :-) Når hadde dere som har /venter jente sex i forhold til EL, og hadde dere mye eller lite sex??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) tror ikke det har noe å si i det hele tatt...

Med første jenta våres hadde vi MYE MYE sex.. da snakker jeg opp til 5 ganger for dag... men nå venter jeg jente en gang til, og vi hadde veldig lite sex den mnd... det var bare noen ganger den mnd...

Tror heller ikke det har så mye og si om dere har mye eller lite sex. Jeg tror at det holder med sex dagen før eggløsning og på el dagen. Sjekk det kinesiske fødselskartet og sjekk når du evt skulle ha føda barnet om du ble gravid den dagen dere prøver og har el og hvor gammel du er da. Da får du det du vil ha.

Det har jeg gjort og det har funket bra.

jente,gutt,gutt og venter jente nå.

PS. Viktig at han ikke har tømt seg på noen dager. 5-6 dager er fin for da har han en god ladning og la det ligge inne hele natten. Ikke stå opp etter på.

Lykke til=)

Hei..

Mitt tips til deg har funket både hos meg og kjent..

Ha sex 4 dager før eggløsning, og kun det. Siden jentene lever lengre, er sannsynligheten stoor for at det er mest eller bare jenter der inne ved eggløsning..

Lykke til!!

Hvis dete stemmer har jeg ei jente i magen nå.

Skal bli spennende.

Fikk foresten ei jente da jeg hadde sex nesten to døgn etter eggløsning med kondom. Forstå det den som vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...