Gå til innhold

Flere som tester positivt sent??


Suppa med nr.3 i magen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er nå 21 DPO og tester fremdeles negativt. Er det flere i samme bås?

 

Jeg har sterke mistanker til at jeg er gravid for jeg har ømme stikkende bryst, kvalm, tisser ofte, ingen mens, hoven og oppblåst mage....

 

Sist gang jeg var gravid (m, tvillinger) testet jeg positivt først 12 dager etter IKM.

 

Det mest frustrerende er å vente på et svar!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tester alltid sent. med min første tok jeg 5 tester hjemme, og alle var negative. så når jeg først var 7 uker på vei, fikk jeg en positiv test hos legen. produserer vel for lite hcg i begynnelsen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok flere tester, og testet først positivt 13 dager etter IKM. Holdt på å bli gal av å vente....

Kan du ikke gå innom legen og ta en blodprøve?? Pleier du å ha lange sykluser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde første/sist mensdag mellom 26-28oktober.. Testet pos på lørdag og neg på søndag(annet merke).

Dro til legen i dag, og han sa det var en kjempe svak strek der, nesten så det ikke var noe strek...

Så enten er jeg i ferd med å miste en, ellers så produserer jeg lite hcg (håper såklart på det siste)

Så i dag har jeg tatt BP og skal ta en ny på Onsdag for å se om det er noen stigninger/synkninger i verdiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! Det er godt å høre at det ikke bare er meg. Det er jo som jeg skrev et velkjent problem, da jeg med tvillinger ikke fikk den positive testen før jeg hadde ventet meg helt rar. Og da produserte jeg jo dobbelt så mye HCG. Nå er jo hver graviditet forskjellig, men jeg legger min lit til at det vil komme en positiv test snart.

 

Håper du også får en helt klar strek Vero85, det er ikke noe gøy å gå sånn å vente..

 

Bekkenet mitt har allerede gitt lyd fra seg i dag også :) Det ble ganske ødelagt etter forrige svangerskap som var så tungt!!

 

Så om jeg ikke er gravid nå så vet ikke jeg hva det skulle være for noe rart som feiler kroppen min!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...