Gå til innhold

Østfold


Solskinnstrall

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med østfold januarmammar? Hvor mange møtes på føda i fredrikstad:)

 

Jeg har termin 24 januar- noen som holder meg med selskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje vi kunne treffes før ungene våre kommer ut- noen som har lyst til det. Hvor i østfold holder dere til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 22 januar, så er vel ikke umulig at jeg treffer noen av dere på sykehuset :) Blir gjerne med på treff på nyåret, litt hektisk nå i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 31, men har fått time for ks 22. Har ikke bestemt meg for hva jeg ønsker så vi får se når jeg tusler inn på sykehuset :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da syns jeg vi skal sette av en dag for østfold treff når det nye året har kommet:) Er sarpsborg ett greit sted? Regner nesten med at de fleste har gått i permisjon også da- slik at vi kan ta det på dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres jo koselig ut. Kanskje greit å ikke ta det alt for sent i januar da. Siden det ser ut som de fleste av oss har termin i slutten av januar :-) Hvis ikke må vi kanskje legge treffet til Fredrikstad sykehus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja saprsborg går men ikke sent på dagen siden jeg må busse og det ikke går så mange busser mellom askim og sarpsborg om jeg skal rekke og hente poden i barnehagen ..ellers får han bli med ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 januar her, men blir satt igang før. Askim. Kanskje best for folk om treffet blir når de små er ute? Vi blir jo fort slitne nå =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...