Gå til innhold

Noen fra Tromsø her..?

Fisk74

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, så det er flere med barn fra før her inne fra Tromsø. Koselig+ Hvordan er formen? Jeg er 50 % sykemeldt, sliter med bekkenløsning og mye styr med blodsukker (har type 1 diabetes) Det er litt mindre tid til å være gravid denne gangen. Jeg har en gutt på 8 og ei jente på snart 5 fra før, så vi begynner nesten litt på nytt. Terminen vår er førsti april og vi venter en gutt denne gangen. Hva med deg ?

• 2 uker senere...

Hei:)

Jeg er også fra Tromsø, 79 modell med 2 barn fra før av og har termin i Mars. Har en gutt på 8 og ei jente på 3 fra før av.

Er 100% sykemeldt pga bekkenet, og prøver å ta livet med ro, men kjeder meg jo iløpet av dagen..

Har også vært på et bim treff, men syns det er upraktisk at de er på kvelden, og det er mange unge, førstegangsfødende der:)(Ikke noe negativt ment, men det er lenge siden jeg var der.)

Hei, vi er nå to 3.gangs gravide på treffene. Vi har begge termin i begnnelsen av april. Vi er også noen som lurer på å treffes på dagtid, tror de er i gang med det. Jeg er nå aktiv sykemeldt pga type 1 diabetes og bekkenløsning, så håper på å komme meg på et slikt treff. Kanskje vi treffes? Det ville vært koselig. Litt ensomt blant ivrige, og ganske unge i forhold til meg, førstegangsgravide som har handlet inn alt av klær og utstyr allerede.....

Cathrine

Jeg blir gjerne med på å treffes på dagen, spesielt hvis det er flere som har barn fra før av! Er det de vanlige BiM treffene dere er på, eller er det bare dere som møtes, og avtaler for hver gang? Føler meg også litt lost blandt førstegangsgravide som har alt på stell, mens jeg som har 2 mnder igjen til termin, såvidt har begynt å tenke på å se over klærene etter sistejenta:) Kan også treffes utenom BiM treff, jeg er som sagt 100% sykemeldt, og prøver nå bare å få tiden til å gå frem til termin:D

Hilsen Maria.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...