Gå til innhold

Har dere opplevd falske rier..?


gulda

Anbefalte innlegg

Her en tidlig morgen våknet jeg av sterke luftsmerter i magen. De ble sterkere, før de satte seg i ryggen, slapp taket i ryggen igjen, og så gav de seg. Etter en stund skjedde det en gang til. Fikk litt panikk fordi det er over en måned til termin, og mye er ikke klare enda. Og håper jo han drøyer til over nyttår! :o) Ei venninne mente det kunne være falske rier. Har noen av dere andre som venter i januar opplevd det? Er det ikke vel tidlig når det er nesten seks uker igjen til termin..? Eller kan det begynne tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma spurte meg i går om det her, om jeg hadde opplevd falske rier enda.. Hun gjorde det i sine svangerskap. Så vil tro det kan starte tidlig, for hun vet jo at jeg har fem uker igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...hadde mye av det i først svangerskapet mitt...kunne holde på hele kvelden og natten...begynte en uke før termin og var inne til sjekk da med en cm åpning...gutten kom en uke senere etter en uke med masse maserier som de kalte de, er det samme som falske rier tenker jeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse kynnere hvor livmoren strammer seg og kjenner og "tak" i ryggen innimellom..Forrige svangerskap begynnte kynnerene veldig tidlig men gikk frem til en uke før termin likevell..Skal få bestemt dato for keisersnittet nå på torsdag så er veldig spendt i disse dager ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...