Gå til innhold

Har Reductil fungert på alle her inne? Lest at det kun virker på 60%??

Anbefalte innlegg

Når man leser her så virker det som Reductil fungerer topp på alle? Men ut i fra det eg har lest andre steder fungerer det kun på ca 60% av alle som prøver det?

Vurderer å starte på det over nyttår- allerede snakket med legen ..men vi skullle diskutere mer neste time....

Noen som har opplevd at det ikkje er noen hjelp? Har også lest at noen blir deprimerte av de og derfor må slutte? Noen erfaringer???

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har gått på reductil i ca 4 mnd. Det har fungert veldig bra på meg. Har tatt av meg 14 kilo. I begynnelsen var jeg plaget av svettetokter, men det ble bedre etterhvert.

Merker at effekten begynner å avta litt nå, så jeg skal spørre legen neste gang om jeg kan få 15mg. Det er visst mange som går over til 15mg etter en tid.

Men det er ingen vidunderkur, en må vere innstilt på å slanke seg. Og å legge om kostholdet viss ikke hjelper det ikke. Jeg har vært veldig flink å trimme også, men ser flere her inne som sier det ikke er det men allikevel har tatt av seg mye.

• 3 uker senere...

jeg hadde verken effekt eller bivirkninger...... gikk ned 3 kg på 4-5 mnd, og det var vel mest fordi jeg la om kostholdet.... så nei, reductil virker ikke på alle. Men kanskje det virker på deg?:) Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...