Tiny dreams ♥ Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Endelig er jeg igang med sprayen, første dagen i dag! Merket ingenting, ingen ekkel smak i munnen, eller noe. Hadde gruet meg litt, men det var ikke noe å grue seg til. Endelig igang
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Så bra at du nå er igang.. du får spraye og kose deg i julen ) er herlig å være igang, det skjer liksom noe!! Masse lykke til ) og ha en kjempe fin julefeiring.. og et spennende 2008 år. Klem
Julie73 Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Hei, så fint :-) jeg har sprayet siden 7. desember og ingen bivirkninger. Det hender, som man vanlig nesespray, at man etter et liten stund får noe av sprayen i svelget - men dette er jo helt naturlig. Lykke til - godt du er igang
Trulte82 Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Grattis md spray start ønsker deg lykketil videre :0) GOD JUL
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 hei. jeg oxo er på første spraydag i dag:-) det er spennende. jeg har heller ikke merket noe enda, men skulle nok ikke lest om alle bivirkningene........he he for da kjenner jeg litt ekstra om...hmmmm.....har jeg en bivirkning....;-) tar du å sprayer annen hvergang i høyre og venstre nesebor??? det er godt å være endelig i gang;-) Lykke til å ha en fortsatt god dag;-)
Abelone76 Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Lykke til alle sprayere!!!! Håper vi alle kan få en 2008-baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå