Gå til innhold

Uke 5

montabel

Anbefalte innlegg

Det er tidelig ennå..Har så lyst å si det til alle, men må prøve å la vær:) Har vært øm i brystene siden uke 3. Var det jeg merket det på. Begynner å bli kvalm om kvelden, og litt om morgenen. Var bare kveldskvalm i det forrige svangerskapet. Det er 7 år siden nå. Føler meg som en førstegangs fødende. Er sååååååå spent!

Fortsetter under...

Så spennende!Gratulerer!

Klarte ikke å la vær jeg! så fortalte det til mine nærmeste og mine nærmeste på jobb. Har jo ikke vært til legen enda engang! men fikk positiv graviditetstest:)

Har også vanvittige ømme bryst og vondt i magen. Rart å tenke på at det er en liten frø inn i meg. Blir kjempe oppblåst om kvelden og takler ikke dongeribuksene mine om kvelden.

Det er min første:)

• 2 uker senere...

Jeg er også snart i uke 5... jeg gleder meg kjempemye...jeg fortalte det med en gang til mine nærmeste i familien, etter at jeg teste positivt... men siden det var sak linje.. tok jg ny test etter to dager... testet positivt da å.. skal allerede til legen på Fredag.. å glede mg så sinnsykt mye... jeg erf førstegangs fødene.. så jg r kjempenervøs å redd.. for at noe skal gå galt....jeg må rape nesten hele tiden.. å småkvalm hele tiden.. kasta opp en gang å... pluss at dt skjr no i magen hele tiden.. kan høre sånn lyder... hehe.. som om det romler i magen...

er også i uke 5, har lyst å rope det ut til alle, men vi har bestemt oss for å vente en god stund...spennende...hadde en film forrige svangerskap, det var så gøy å følge med inne i livmoren, da vart det litt mere virkelig, vi følgte med hver uke;) det er å annbefale:) gratulerer med graviditeten din:)

• 1 måned senere...

Annonse

Hei

Jeg er i uke 5 + tredager. Første gang for meg. Går rundt med en blanding av skrekk, bekymringer og glede... Er så redd for å miste dette barnet, selvom statistikken er positiv, sier legen min... Vil ikke tenke denne taken, og tar kun en dag av gangen. Er det flere somer bekymret så tidlig i svangerskapet?? Prøver å glede meg og tenke positivt...... Første gangen som sagt..

• 1 måned senere...

heisann.

jeg oxo er 5 uker på vei. Men jeg har ikke noen symptomer på at jeg er gravid. Ikke kvalm,trøtt,oppblåst eller noen verdens ting.

Har 3 barn fra før og hadde masse symptomer med de, men denne gangen er det jammen meg helt "stille" lissom. rart det der, får håpe at jeg fortsatt er gravid da, hvis ikke vill jeg vel blødd ??

Lykke til folkens

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei og gratulerer SÅÅ masse til allesammen her inne :-D Så deilig å lese det dere har skrevet... Jeg er også i 5.uke og er med barn for aller første gang! Det er helt syyyykt hehe =) jeg var helt sikker på at jeg ikke kunne bli gravid ..... trodde virkelig det var noe gale med meg.... Men på fredag, 30.mai, tok jeg en test som jeg hadde liggende og har hatt liggende en god stund, bare for morro skyld egentlig. forsinket tre dager med mens. Fikk et pluss med én gang og jeg holdt på å ramle av doen!! Løp inn til min kjære som ikke hadde stått opp enda og satte meg på kanten av senga med et ansiktsuttrykk som ikke kan beskrives! Han skjønte det med en gang.. og gav meg samme ansiktsuttrykket tilbake, hehehe. Et kjempestort gliiiis med store, livredde, skrikende øyner ;-) Dette var totalt uventet, men jeg er kjempelykkelig! og livredd! Jeg er et kaos av følelser! Det stikker og prkker og bobler i magen min og jeg er trett og tung i bena, og lett på gråten, sulten hele tiden, tisser hele tiden og har veldig treg mage. Jeg er så lykkelig! og jeg er så redd! Og er så SPENT på hva som skjer med meg og det lille frøet inni meg videre... Det er så mye som kan gå galt...men prøver å ikke tenke på det. Vil så gjerne bare nyyyte å være gravid =) Regner med att månedene kommer til å suse unna... Har sluttet å røyke og det var overraskende lett. Har ikke lyst til å røyke nå. Gruer meg faktisk mest til å gå opp i vekt .... legger sikkert på meg 20 kilo! det er min største frykt her i livet. å bli tjukk. hehe. dumme meg. Men jeg tror ikke att jeg kommer til å tenke så mye på akkurat det når jeg holder det lille vakre nurket i armene mine, om jeg er så heldig ;-)

Lykkelig hilsen med masse lykke til, til alle her inne, ifra jente på 26 år ifra Ålesund.

Går inn uke 5 i morgen. Bortsett fra uteblitt mens, men likevel "menssmerter", opplåst mage i uke 3 og 4, og to positive graviditetstester, merker jeg ingenting til graviditeten. Kan nesten ikke vente med å få det bekrefta til lege neste fredag.

Fortalte det til besteforeldre i helga.(vet det er tidlig, men vi følte det var riktig) Det ble litt av en gledesstund skal jeg si :)

Håper virkelig at alt står bra til der inne, og at den vesle huleboeren klamrer seg fast. Jeg er nok egentlig litt for bekymret for at det ikke skal gå bra. Må vel bare prøve å tenke positivt.

Hei. Jeg er også 5 uker på vei og kjenner svært lite tegn til at jeg er gravid. Godt å høre det er flere som nesten ikke merker noe. Dette er første gang for meg, så jeg vet ikke hva jeg skal forvente. Når kommer kvalmen, når begynner magen å vokse? Dette er så spennende!!! Jeg er bare så lykkelig hver morgen når jeg våkner og tenker: "stemmer det, jeg er jo gravid!!" Kjekt å kunne lese hvordan andre i samme uke har det. Lykke til alle sammen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...