Gå til innhold

tidlig kvalm første graviditet og ingen kvalme enda med nr 2???


Snuppen

Anbefalte innlegg

Med førstemann fant jeg ut at jeg var gravid fordi jeg begynte å kaste opp flere ganger om dagen rett etter IKM, nå er jeg nesten 5 uker og fremdeles ingen kvalme eller oppkast.

 

Nesten så jeg blir litt bekymret, siden jeg ikke "kjenner" at jeg er gravid enda, men har jo flere positive tester og ingen mens.....

Noen flere som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har det sånn. 5 positive tester, men Ingen kvalme, oppkast eller sure oppstøt. Ganske trøtt(men det er jeg egentlig til vanlig også;-)

Kjempesåre brystvorter og menssmerter i magen, litt vondt når jeg anstrenger meg, men kjenner ingenting på magen ellers, ikke følelse av at "det er noe der" men det er jo veldig tidlig for oss begge enda, så vi må nesten bare håpe:) Tenkte jeg skulle grine meg til en tidlig UL, bare for å få letta hjertet litt.. Mange vil nok kalle oss heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vart tidlig kvalm med min første..men denne gangen kom ikke kvalmen snikende før i uke 7..i morgen er jeg ti uker på vei og fortsatt kvalm..selv om det ikke er så gale denne gangen..gudsjelov..sist gang spydde jeg i ett sett..får bare nyte det så lenge dere ikke er kvalme..og håpe at kvalmen ikke kommer før etter jul : ) så kan dere nyyte julemiddagen. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også tidlig kvalm med nr.1 og nå med nr.2 kom det ikke för uti uke 7. Men har vart like lenge, for det er först nå i uke 18 at jeg begynner å kjenne meg litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg fantes ikke kvalm med min første...men nå går jeg å er kvalm hele dagen. Jeg tror bare vi har forskjellige svangerskap...kanskje har det noe med at vi bærer på et annet kjønn kanskje;) hvem vet....

Alt er nok i d skjønneste orden jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heller ikke kvalmen de 2 første svangerskapene ennå andre gangen var det tvillinger.Fikk jenter.Denne gangen var det helt annerledes.Var kjempekvalm og trøtt hele tiden.Moren min var sikker på at denne gangen ventet vi en gutt fordi hun hadde hatt det likedan da hun ventet broren min.Dette kan jo bare være tilfeldig men jeg har fått bekreftet at vi venter en gutt;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett for meg en liten gutt, men blir nok like fornøyd med begge deler:) Mamma er tvilling og begge besteforeldrene mine har tvillingparsøsken, sååååå, mulig det er en sjangs for at jeg kan få det også:) I dag er det stikkinger under navlen som har plaga meg, men tar all vondt som positivt, så lenge det ikke er kjeeempevondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat som deg. Spydde hver dag flere ganger fra 4-5uker å i 3mnd første gang, snart 7 uker nå å kjenner absolutt ingen ting. Hadde veldig ømme bryst sist. Ingen ting nå. Rart, men positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også urtolig kvalm med første, nå kjenner jeg fremdeles ingenting og er i uke 8... Var faktisk til tidlig ultralyd i forrige uke og vi kunne da se hjertet som slo. Det var bare kjempe godt. Da slappet jeg mye mere av. Fikk faktisk ultralyd på dagen her i Kristiansand. Så der snakker en service

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...