Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Sprekke som i å si det til svigers... De ga oss julepresangen vår, som vil komme så godt med "For dere alle tre" som de sa.... Ååååh,jeg følte meg så ussel som ikke sa,- "Nei,fire!"...Jeg bare lot dem si det og lot det dermed henge i luften... En hel uke til jul jo! Hvordan skal jeg klare å holde meg? Vil jo sprekke jo! ;P Skal klare,skal klare,vil egentlig lage et digert skilt over hodet hvor det står graviiiiid på, skal klare å holde munn....
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 hehe:p Skjønner godt at du holder på å sprekke, skulle liksom holde meg sååå lenge jeg:p *himle med øynene* Men det gikk vell 14 dager etter jeg fant ut det tenker jeg;) haha
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 hehe, pga sa tidligere i år skulle vi ikke si noe til noen tidlig heller, men to timer etter at jeg var testet positivt, så slengte jeg testen i bordet hos bestevenninna mi *englesmil*
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 Har ikke helt klart å holde kjeft,men familien min...eh,bortsett fra pappa,som ikke bor her i landet ;P Resten av familien vår vet det ikke. Skal til lege i morgen og få en sjekk, står alt bra til da så kommer det til å bli enda verre å holde snavla ;P Noen få venner vet det . Men, eeen uke til juuuul,dette skal gå bra! Kremt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå