Gå til innhold

Holdt på å sprekke i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sprekke som i å si det til svigers... De ga oss julepresangen vår, som vil komme så godt med "For dere alle tre" som de sa.... Ååååh,jeg følte meg så ussel som ikke sa,- "Nei,fire!"...Jeg bare lot dem si det og lot det dermed henge i luften... En hel uke til jul jo! Hvordan skal jeg klare å holde meg? Vil jo sprekke jo! ;P

Skal klare,skal klare,vil egentlig lage et digert skilt over hodet hvor det står graviiiiid på, skal klare å holde munn.... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:p Skjønner godt at du holder på å sprekke, skulle liksom holde meg sååå lenge jeg:p *himle med øynene* Men det gikk vell 14 dager etter jeg fant ut det tenker jeg;) haha

Skrevet

hehe, pga sa tidligere i år skulle vi ikke si noe til noen tidlig heller, men to timer etter at jeg var testet positivt, så slengte jeg testen i bordet hos bestevenninna mi *englesmil* ;)

Skrevet

Har ikke helt klart å holde kjeft,men familien min...eh,bortsett fra pappa,som ikke bor her i landet ;P Resten av familien vår vet det ikke. Skal til lege i morgen og få en sjekk, står alt bra til da så kommer det til å bli enda verre å holde snavla ;P Noen få venner vet det .

Men, eeen uke til juuuul,dette skal gå bra! Kremt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...