Gå til innhold

hei alle sammen!!;) liten oppdatering..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. har skrivd men noen her inne så dere kjenner meg vel igjen;)

åssen går det med dere?..

Jeg har bestemt meg for å ta en pause frem til jeg skal gifte meg med å prøve å bli gravid jeg.... tar en skikkelig lang pause.. begynner etter ferien tenker jeg.. vi skal gifte oss 20 juni. så da får vi se.. oxo skal vi ha ferie i august så da får vi se etter det.. jeg begynner på ny slankepille i januar for å se om jeg kan gå ned i vekt.. jeg har gått ned litt i vekt nå så vil se om jeg kan gå ned mere med den pillen kanskje.. er ikke dumt å være litt tynnere i bryllupet heller da;)... så vi får se;) da hører dere sikkert fra meg i juni;) titter nok innom en gang innimellom ellers og;).. jeg tok bare 1 dobbelkur med pergo, orka ikke denne mnd så jeg har hoppet over hele greine..vil slanke meg jeg nå å få til bake mensen på egen hånd...

håper det går..

God jul til dere alle;);)

KLem daniela;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei:)

sikkert ikke dumt å gå ned litt i vekt nei, det skulle jeg også ha gjort, har vært gjennom 3 doble pergokuren nå, har fått eggløsning, men ikkeno egg har festet seg:( så tenker også å ta en pause etter jul uten noe pergo, se om jeg kan gå ned i vekt og vi kan klare det på egen hånd.

du gleder deg nok til bryllup, blir vel ei travel tid fremover for din del da:)

masse lykke til og god jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...