Gå til innhold

Bevegelser.....

Selma'har født'

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 uker.....hvordan er bevegelsene hos dere?

Jeg har veldig aktive dager,og 3 dager innimellom svært lite....nesten til bekymring....Flere som har det sånn?

Merkelig at dagene er sååå forskjellig.Svært mye noen dager sånn at magen beveger seg,andre dager som noen få bobler....må kjenne godt etter om det er noe liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt sånn her òg. Jeg er 26+3.

Han er nå i en litt roligere periode, pluss at han ligger mye med ryggen ut. Men kjenner fremdeles godt når han sparker og flytter på seg.

Alle fostre er forskjellige vet du. Så lenge du kjenner at h*n er der, så er nok alt greit =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det slik jeg og...

Enkelte dager virker det som han trener kick boksing flere ganger i løpet av dagen, mens andre dager,som i dag, kun litt små dulting!

er visst vanlig har jeg hørt..

er i uke 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ere 27 nå. og det vareier for hver dag, idag har det nesten ikke vært bevegsel i det hele tatt...

men her ei natt var det full baluba..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beveger seg mye mer i ukedagene når jeg har fulle dager på jobb enn i helgene. Virker nesten som hun slapper mer av når jeg slapper av! Men også forskjell på dagene i uken. Noen er det ekstremt mye turning, andre dager bare litt om formiddagen og litt om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre det er flere som har det sånn. Jeg har også de siste dagene ikke kjent sååå mye - bare litt- hvertfall i forhold til hva jeg har kjent. Så regner jeg med at det vil ta seg litt opp igjen snart (håper jeg)Men da er det ikke bare meg :-) (jeg er 26 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...