Gå til innhold

Hormoner er min unnskyldnig, hva er hans???


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg sverger han er den det er vanskelig å leve med for tiden, han hever stemmen når han snakker til meg og blir irritert av ingenting. Altså skulle ikke dette være meg og ikke han?????? Hva er det som skjer her? Har lyst å bare flytte til min mor til han faen meg blir 3 mnd på vei i svangerskapet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han merker dine hormoner og ikke klarer å takle det. Du må huske på at selv om det er vi som bærer barnet og som får de hormonelle forandringene,så blir det også en forandring for ham,bare på en annen måte.

 

Synes du bør sette deg ned og prate med ham om hva det er som plager ham. Snakk om å være positive når dere snakker sammen og ikke anklag hverandre. Finn ut hva dere føler og hva dere ønsker fra den andre,i steden for å si,jeg er slik fordi du er slik og slik. Si heller jeg føler at det er slik og slik,hva føler du vi kan gjøre med det,hva ønsker du at vi skal gjøre for å få det bedre.

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og slikt er utrolig vondt,jeg kan bare oppfordere deg til å snakke med ham om hva du føler,ingenting blir bedre av å ties ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...