Gå til innhold

Hjelp..... Er usikker...


lucky2

Anbefalte innlegg

kondomen sprakk, og vi blei enig om at jeg skulle ta en angre pille. På den står de du ma helst ta den innen 12 timer og senest 72 timer. Jeg tok den etter ca 80 timer. Trodde det ikkje hedde godt så lang tid men begynre å rengne på det. Men saken er det at etter en uke fikk jeg menstrasjon. Den var nokså normal syns jeg. No ha det gått ca to uker siden jeg hadde den og føler meg veldig trøtt, litt uvell, muligens litt øm i brystene. Har to barn fra før så det minner meg veldig, men er det mulig.....???? Veldig nervøs fordi min mann vil ikkje ha flere... Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært borti dette selv, men har en bekjent som ble gravid etter litt for sen angrepille. Men hun fikk aldri noen menstruasjon slik som deg. Hadde du vanlig mens eller bare en-to dager mens? Da er det jo i såfall litt større mulighet pga. bortfallsblødning, men hvis du hadde vanlig mens tror jeg ikke du skal bekymre deg. Er mye virus ute å går, så kan være det du kjenner og kanskje psyken spiller litt inn hvis du går og engster deg.. Men men, kan jo aldri være sikker:)

Du burde vel heller begynne på noe sikrere prevansjonsmiddel hvis dere ikke ønsker flere barn....

Ha en god kveld, vet ikke om jeg var mye til hjelp, men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. hm, vanskelig det der.. sikker på at det var mensen og ikke festeblødning da? har ikke hatt festeblødning, men den varer nok mye mindre enn mensen. Ta en test for sikkerhets skyld du! lykke til, klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt angrepille selv 2 ganger i mitt liv. Og begge gangene følte jeg det slik som du desverre.. skulle tro jeg var gravid.. men nei... Dert er kroppen som reagerer på tablettene.. noe som ikke er helt bra for kroppen.. om du leser på bivirkninger så kjenner du deg igjen helt sikkert... normalt å få rar mens etter slike piller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...