Lillegull og spiren Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 hei.. jeg hadde lap i midten av november..de fant ut at den høyre egglederen min var litt tett,så de skylte den fin igjen:) jeg fikk mensen akkurat 14 dager etter det,som forventet..men nå leiter jeg etter el med cb el tester...får ikke posetive tester..og jeg pleier å få det..er på dag 19 i syklusen min nå..har en syklus på 32 dager..i følge babyverden har jeg el i dag,men har enda ikke fått posetive tester..bare lurer på om dere har merket at el har kommet før eller senere?mensen kom alle fall som normalt.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Jeg er kanskje ikke den rette til å svare, men kan jo dytte med dette ) Jeg hadde EL samme dagen eller dagen før selve lapen da jeg hadde den (september) og fikk mensen som normalt ca 12 dager senere. Syklusene etterpå (2stk) har også vært som normalt med EL på dag 17/18 og mensen 12-13 dager senere. Denne syklusen derimot er EL sen (dag 20/21) men tviler på at det har noe med lapen å gjøre (heller julestress, hehe). Er det CB du pleier å teste med, eller er det første gang med disse? I tilfelle det kunne være noe... Ingen andre ELsymptomer heller?
Tess 83 Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Etter at jeg hadde lap ble min syklus forskjøvet med litt over en uke første mens, og litt under en uke andre mens. Etter dette gikk alt tilbake til det normale..
Neena Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg var heldig, tror jeg... Tok en lap i september, og innen fem uker var jeg gravid. Det var vår 19pp. Den høyre egglederen min var også litt tett, noe legen tolket til at kom av sammenvoksninger etter blindtarmoperasjonen min. Lykke til:)
desember1 Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 jeg var nok også heldig.etter 3 uker var jeg gravid etter flere år med prøving..nå prøver vi på nr.2 og har prøvd i 7 mnd men ingenting skjer.må sikkert opereres igjen,hvis det går ann da.lykke til ihvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå